Gå til innhold

Noen ting er viktigere for andre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er en litt småfrustrert mann som har fått en så fantastisk deilig kjæreste som tenner meg bare jeg ser på henne (jeg er ikke så værst selv). Vi har det bra sammen på nesten alle punkter, bortsett fra sexlivet. Dette er noe jeg ikke er fornøyd med i det hele tatt, men hun er veldig fornøyd. Dette skjer jo selvfølgelig fordi vi begge har ulike forventninger til det.

Jeg er nyskjerrig og ønsker å prøve ut ting. Hun er ikke utforskende av seg. Det har oppstått så mange forestillinger i hodet mitt av at alle andre har bedre sex enn meg, og jeg har nå begynt å miste litt lysten på sex med henne. Gjennom hele forholdet har det vært meg som har måtte få igang stemningen, enda jeg har luftet ønske om at hun kunne jo prøve å ta initiativet en gang i bland. Hun vet jeg tenner på at hun kler seg sexy, og har flere ganger fortalt henne hva jeg gjerne skulle ha sett henne i (av klesplagg hun allerede har liggende i skapet). Dette skjer aldri, hun utsetter og sier som så at vi tar det senere i uken eller at det aldri kommer til å skje. Selv om det skulle komme seinere i uken, så skjer det ikke alikevel. Siden dette er noe hun tydeligvis ikke har lyst til å gjøre (kle sex sexy for meg er for drøyt), så har jeg heller ikke luftet andre fantasier og ønsker da jeg tror hun vil tro jeg er en pervers jævel.

Hun tar initiativet til sex da hun ønsker å bli fingret, og jeg fingrer hun gjerne jeg. Men om jeg skulle ønske en blowjob eller en handjob, så må det bli samleie i stedet, for da vil hun også ha.

Jeg blir så frustrert nå enkelte nevner morgenblowjob som noe fantastisk. Dette er noe jeg tror jeg aldri kommer til å få meg. Analsex, det må være glemmesak :(

Jeg har som sagt fortalt henne hva hun kan gjøre for å tenne meg, at jeg skulle ønsket at hun tok initiativet. Hun vet jeg elsker å bli sugd, og hun vet hvor viktig sex er for meg.

Dere som eventuelt har vært i samme situasjon, hvordan knakk dere koden? eller gikk forholdet slutt?

Håper på gode tips og råd

takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir kun mannen blowjobs på impuls og det skjer aldri på morgenen. Jeg er B-menneske og er rimelig treg så tidlig.

Hvordan møter hun dine forslag i senga? Altså når hun er kåt og dere holder på. Lett å avvise ting i hverdagen, men lettere å utforske når man allerede er kåt.

Hvordan er hun under selve akten? Er det variasjon som å bruke munn og hender? Eller er det kun samleie som teller?

Det at hun ikke vil kle seg sexy kan være at dersom hun gjør det så MÅ hun også ha sex. Da har man på en måte sagt A.

Jeg tar veldig lite initiativ, men det er fordi mannen er så kjapp av seg. Jeg har snakket om det og sagt at jeg rekker ikke å forføre ham. Han senser mitt initiativ veldig fort og så blir det han som overtar alt.

• Liker 1
Skrevet

Hei TS.

Ergelig situasjon du befinner deg i der. Jeg lurer på om kanskje #2 er inne på noe når de ymter at kanskje din kjæreste har fått det for seg at å kle seg etter dine ønsker automatisk = sex? Det er jo det som er ønskelig selvfølgelig, men jeg lurer på om det kanskje kunne være lurt å ta et par skritt tilbake og begynne helt i det små. Hvis du kunne klart å skape en trygghetsituasjon der hun føler at kos, kyssing og intimitet ikke nødvendigvis trenger å lede rett full fres til sex så vil man da også (forhåpentligvis) få med på kjøpet en god gro-bunn for hennes lyst å bygge seg opp på på hennes egne premisser. Det jeg forsøker å si er at kanskje fokusen bør være på å gi henne trygghet på deg og på seg selv i slike situasjoner slik at hennes behov kan få mulighet til å utvikles litt på vei i forhold til at hun bestandig blir møtt med forventningen om at hun skal tilfredstille dine behov (dersom det er tilfellet). Jeg kan forestille meg at dette er en psykisk greie her der sex=et ork. Mitt råd til deg er å forsøke å endre denne innstillingen.

Mye kos, kyss og intimitet leder veldig ofte før eller senere til sex.. oftere før enn senere. I allefall etter min erfaring. La henne styre speed'en, rett og slett.

Når dette er sagt så er jeg av den oppfattning av at begge parter er har et ansvar ovenfor hverandres orgasmer og sex liv, og jeg synes det er litt leit at hun har en så laber innstilling. Men nå spør du om råd, og dette her mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...