TheHoplessOne Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Okei det er en gutt jeg liker og har likt en god stund nå. Jeg tror han vet at jeg liker han også siden jeg gjør det vel ganske åpenbart (+ at en venninne av meg måtte selvfølgelig være verdens dummeste å spørre han om han var keen på meg - då svarte han at han ikke trodde han var det og så lurte han på om det egentlig var jeg som spurte) etter det har han ikke snakket så masse med meg og han spør aldri om han kan komme til meg lengre, men når han først er med kompisene sine (som og er mine kompiser) så går det helt greit, da kan han liskom være med meg, men da oppfører han seg helt dust! han sier sånne ting som at han liker og elsker meg og sånn hele tiden (noe som han ikke burde gjort når han vet at jeg liker han), og før alt dette skjedde så overnattet han hos meg. da lå han og holdt rundt meg hele tiden og han begynnte til og med å ta på meg..... er det fordi at han er en sånn player type han og? for han virker egentlig ikke så veldig som den typen, og er det helt åpenbart at han ikke liker meg? Hva skal jeg gjøre, og bør jeg si noe til han?
Gjest -J- Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Avsnitt og riktig bruk av tegnsetting hadde gjort teksten din enklere å lese. Utover det greier jeg ikke helt å tyde hva du egentlig spør om. Hva du skal gjøre og si er helt avhengig av hva dine interesser er. Hvor gammel er du?
TheHoplessOne Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2012 Avsnitt og riktig bruk av tegnsetting hadde gjort teksten din enklere å lese. Utover det greier jeg ikke helt å tyde hva du egentlig spør om. Hva du skal gjøre og si er helt avhengig av hva dine interesser er. Hvor gammel er du? Beklager, prøver igjen; Det er en gutt jeg liker, og har likt en god stund nå. Og jeg er ganske sikker på at han vet at jeg liker han og, siden jeg gjør det ganske åpenbart (+ at en venninne av meg var verdens dummeste, og spurte han (over facebook) om han likte meg. - da svarte han: jeg tror ikke det. Og så lurte han på om det var jeg som hadde sagt til venninnen min at hun måtte spørre han om det) etter det har han ikke snakket så masse med meg, og han spør aldri om han kan komme hjem til meg lengre, men når han først er med kompisene sine (som også er mine kompiser)går det helt greit, da kan han liskom være med meg. men når det skjer, oppfører han seg helt dust! han sier slike ting som at han liker og elsker meg og sånnt hele tiden (selvom jeg vet at han ikke mener noe med det han sier, så er det noe han ikke burde gjort når han vet at jeg liker han), og før alt dette skjedde så overnattet han hos meg. da lå han og holdt rundt meg hele tiden og han begynnte til og med å ta på meg..... er det fordi at han er en sånn player type han og? for han virker egentlig ikke så veldig som den typen, og er det helt åpenbart at han ikke liker meg? Hva skal jeg gjøre, og bør jeg si noe til han? Jeg er 16 år, han er 19 (så jeg trodde gjerne han var sluttet å oppføre seg så barnslig i den alderen) det spør om, er om det er noen her inne som skjønner hva han mener og hva jeg bør gjøre? virker det helt fjernt for meg å prøve meg på han når det er så åpenbart at han ikke liker meg? for av og til er han veldig avvisende, men av og til virker det som at jeg faktisk har sjans på han (slik som den gangen han faktisk lå og holdt rundt meg hele natten) hjelp!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Fyren er kåt på deg, men han er også litt flau over det eller deg, og/eller vil ikke begrense seg til en person, han vil ha mulighetene åpne. Fyren er med andre ord en dust. Det å være 19 år betyr ikke at man er voksen. 2
TheHoplessOne Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2012 Men hva skal jeg gjøre da? er ikke så lett å bare drite i han heller...
Steinar40 Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Men hva skal jeg gjøre da? er ikke så lett å bare drite i han heller... Det som er litt morsomt, det er at jenter som regel utvikler seg raskere/tidligere enn gutter i tenårene og de tidlige 20-årene. Som med andre ord betyr at du sannsynligvis er mer moden enn det han er; selv om du altså er ca 3 år yngre enn ham. Spørsmålet er imidlertid hva du egentlig vil med denne gutten? Jeg tenker nemlig at han er sånn ca like forvirret som deg
TheHoplessOne Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2012 Det som er litt morsomt, det er at jenter som regel utvikler seg raskere/tidligere enn gutter i tenårene og de tidlige 20-årene. Som med andre ord betyr at du sannsynligvis er mer moden enn det han er; selv om du altså er ca 3 år yngre enn ham. Spørsmålet er imidlertid hva du egentlig vil med denne gutten? Jeg tenker nemlig at han er sånn ca like forvirret som deg Jeg liker jo han, så jeg ville jo at det gjerne skulle bli noe mer enn bare vennskap mellom oss, men nå synes jeg at han bare oppfører seg teit. hvorfor gjør han det ikke bare helt klart at han ikke liker meg i det heletatt istedenfor å holde på slik som han gjør, når han faktisk vet hva jeg føler.. :/
Steinar40 Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Jeg liker jo han, så jeg ville jo at det gjerne skulle bli noe mer enn bare vennskap mellom oss, men nå synes jeg at han bare oppfører seg teit. hvorfor gjør han det ikke bare helt klart at han ikke liker meg i det heletatt istedenfor å holde på slik som han gjør, når han faktisk vet hva jeg føler.. :/ Det jeg antar er som sagt at han er forvirret og usikker på hva han vil og hva han skal gjøre. Og isåfall er det du som forvirrer ham På den annen side, så spørs dette på hva slags historie han har. Hvis han har en historie med diverse jenter bak seg, så vil jeg heller anta at han bare leker med deg. En såkalt player. Uansett bør du ikke ta dette altfor alvorlig. Du er ung og det er din utdannelse du bør konsentrere deg om de nærmeste årene
TheHoplessOne Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2012 Det jeg antar er som sagt at han er forvirret og usikker på hva han vil og hva han skal gjøre. Og isåfall er det du som forvirrer ham På den annen side, så spørs dette på hva slags historie han har. Hvis han har en historie med diverse jenter bak seg, så vil jeg heller anta at han bare leker med deg. En såkalt player. Uansett bør du ikke ta dette altfor alvorlig. Du er ung og det er din utdannelse du bør konsentrere deg om de nærmeste årene hva mener du med at han er forvirret? at han ikke vet hva han skal gjøre for å gi meg falske forhåpninger, eller hva han føler liksom?
Steinar40 Skrevet 4. februar 2012 #10 Skrevet 4. februar 2012 hva mener du med at han er forvirret? at han ikke vet hva han skal gjøre for å gi meg falske forhåpninger, eller hva han føler liksom? Hvis vi forutsetter at han IKKE er en såkalt player - så kan det han føler være en blanding av alt det du skriver. Følelser er vanskelige greier, og da spesielt når man er midt oppe i alle hormonene som finnes i kroppen i denne alderen. Det er ikke lett å vite hva man føler eller vil når hodet bare er kaos, for å si det sånn. Dessuten er det ikke lett å vite hva man vil så tidlig i livet. Ikke er det smart å "vite" det så tidlig heller.
makkapakka Skrevet 4. februar 2012 #11 Skrevet 4. februar 2012 Okei det er en gutt jeg liker og har likt en god stund nå. Jeg tror han vet at jeg liker han også siden jeg gjør det vel ganske åpenbart (+ at en venninne av meg måtte selvfølgelig være verdens dummeste å spørre han om han var keen på meg - då svarte han at han ikke trodde han var det og så lurte han på om det egentlig var jeg som spurte) etter det har han ikke snakket så masse med meg og han spør aldri om han kan komme til meg lengre, men når han først er med kompisene sine (som og er mine kompiser) så går det helt greit, da kan han liskom være med meg, men da oppfører han seg helt dust! han sier sånne ting som at han liker og elsker meg og sånn hele tiden (noe som han ikke burde gjort når han vet at jeg liker han), og før alt dette skjedde så overnattet han hos meg. da lå han og holdt rundt meg hele tiden og han begynnte til og med å ta på meg..... er det fordi at han er en sånn player type han og? for han virker egentlig ikke så veldig som den typen, og er det helt åpenbart at han ikke liker meg? Hva skal jeg gjøre, og bør jeg si noe til han? Er du 5 år eller? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå