Lykkelitenen Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Trenger litt inspirasjon til treningsmappen på mp3en min og spør derfor dere jenter: Hvilken musikk trener du til for tiden? Sleng ut artister, sanger og gjerne noe om hvilken treningsform du har de ulike sangene til! Selv trener jeg styrke og elipse og har i hovedsak Tyr, Billy Idol, musikk fra Glee og Thin lizzy, samt en del enkle "top liste sanger" (lady gaga, Rihanna, David Guetta m.m) Hva har du?
Gjest Lyh Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Min playliste akkurat nå: Guano Apes - Big In Japan Avenged Sevenfold - Bat Country Slipknot - Before I Forget Britney Spears - Toxic Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero Drowning Pool - Bodies The Cranberries - Zombie System Of A Down - Chop Suey! Avcii - Levels, Skrillex remix Slipknot - Duality Rammstein - Du Hast Rihanna - S&M Rihanna - Where Have You Been Bruker denne når jeg skal jogge eller trene styrke alene
Ethereal Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Jeg lastet ned "Now thats what i call music 2011" i går, og trente til de sangene i dag. Det fungerte fint. Det er mye topplistesanger som Rihanna, David Guetta osv. Det funker best for meg!
-Englefjes- Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Trener stort sett til Metallica og In Flames. Setter på full guffe for å overdøve møkkamusikken som spilles på Sats.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Trener stort sett til Metallica og In Flames. Setter på full guffe for å overdøve møkkamusikken som spilles på Sats. Ja, herregud til drit haha
-Englefjes- Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Ja, herregud til drit haha De som jobber der burde hatt støytillegg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Jeg liker mye forskjellig. Her er noe The Used - The Bird and the Worm (intrumental) Prodigy - Invaders Must Die LFAMO - Sexy and I know it David Guetta - Titanium Inna - Sun is Up (cahill remix) Nero - Guilt Rihanna - Where Have You Been Queen - Under Pressure Queen - I Want to Break Free AC/DC - Who Made Who AC/DC - Thunderstruck AC/DC - You Shook Me All Night Long AC/DC - Back in Black Maroon 5 - Moves Like Mick Jagger The Killers - Mr. Brightside The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 miles) Snoop Dogg feat. David Guetta - Sweat Disse to kan være vanskelig å finne andre steder enn på YT. Om du liker dem kan du konvertere dem slik som jeg har gjort. Synes de er verdt det Thomas Bergersen - Immortal http://www.youtube.com/watch?v=y2xHQJdQzAw&feature=related KPM Music - Into The Fire http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=7bvIXM-ZIho
Lykkelitenen Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Bumper denne, holder på å oppdatere treningsmappen min igjen Gåt MYE i rammstein de siste ukene! Endret 9. mars 2012 av Lykkelitenen
Gjest slakkis Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Rammstein! Skikkelig marsje ,pumpe og løpemusikk.
Gjest Fizbo Skrevet 9. mars 2012 #11 Skrevet 9. mars 2012 Trener mest til: Avicci LMFAO Paramore Skrillex Flux Pavilion + mer dubstep!
#snøkrystall# Skrevet 10. mars 2012 #12 Skrevet 10. mars 2012 Min liste: Lets dance to joy division - The Wombats Techno Fan - The Wombats Saturday Superhouse - Biffy Clyro Bubbles - Biffy Clyro Fett - Lars Vaular En eneste - Lars Vaular Lights - Ellie Goulding Songs remind me of you - Annie DARE - Gorillaz Samantha - Margaret Berger Not alone (riccardo piparo remix) - Eva and the heartmaker You´re gonna go far kid - The Offspring Stuck on repeat - Little Boots Earthquake - Little Boots Harder, Better, Faster, Stronger - Daft Punk Left to Late - Florrie Call of the wild - Florrie Naive - Kooks Revolver - Philter Living on my own - Freddy Mercery Breaking Bad - Samsaya Time Machine - Robyn Bullets - Rebecca & Fiona Wild Bird - Big Bang My first kiss - 3OH!3 feat Keesha Walking on a Dream - Empire of the Sun Take over Control - Afrojack Sun is up - Inna kun til treningsbruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå