Gå til innhold

Skal på date i kveld... undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Jeg skal på date i kveld med en som har vært i samme vennekrets en stund, men som nå har blitt singel. Vi har flørtet litt, og har avtalt å gå ut og spise i kveld på en fin restaurant. Han bor for tiden i Bergen, har vært på jobb i Oslo og bor på hotell.

Jeg er rimelig sikker på at vi havner på rommet hans dersom ting forløper som jeg tror.

Så er det spm:

Jeg hadde tenkt å ha på den "lille sorte", og pleier da alltid å ha på undertøy med strømpeholder, evt kun stay-ups.

I dag er det så kaldt, at jeg nok kommer til å ha på en kul high waiste bukse.

Vil det da virke for obvious og rart om jeg stiller i stay-ups eller strømpeholder under bukser..? Vil gjerne føle meg og se sexy ut! alternativet er vel kanskje å ha med noe i veska for så å gå på badet og skifte, men det blir kanskje ennå mer rart!?!

Hva foreslår dere? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes undertøyet du beskriver virker litt søkt.. vet ikke tror jeg ville hatt vanlig litt sexy undertøy, men dropppet stay ups.. og også droppet den lille sorte...

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke noe rødt undertøy? Eller er jeg ute på bærtur nå? Vanlig, fint undertøy? Bh og stringtruse?

Skrevet

Hei, TS her.

Jeg har ikke noe pent rødt undertøy, men er enig i at det er sexy.

Jeg må uansett ha strømper under buksen. Jeg føler meg ikke vel i å la andre se meg i tynnstrømpebukse, synes det er veldig lite pent i grunn. Derfor bruker jeg helst strømper.

Tror jeg tar noen stay-ups på. Dersom klærne skal av, håper jeg at dt faller i god smak og at han ikke "spekulerer" i mine hensikter.. :fnise:

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep

Kosemose, mod

Skrevet

Regner med at undertøyet forsvinner raskt om dere kommer så langt, så ikke tenk så mye på det.

:)

Skrevet

Hvorfor må du ha strømper under buksen?

Skrevet

Hvorfor må du ha strømper under buksen?

Fordi buksen sitter penere på, og den i tillegg har et stoff (ullblanding?), som gjør at jeg klør litt på lårene av den om jeg har den på bar hud.

Gleder meg! :lur:

Skrevet

Dropp undertøyet.Det blir garantert suksess.

• Liker 2
Skrevet

Og barber deg skikkelig

• Liker 2
Skrevet

Og barber deg skikkelig

Akkurat det er alltid i orden pga byens beste voksedame :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

Akkurat det er alltid i orden pga byens beste voksedame :fnise:

Akkurat undertøyet tror jeg menn flest ikke bryr seg det minste om, bare det ikke er direkte ulekkert.

Tenk om denne mannen foretrekker naturlig hårvekst nedentil på damen, har du tenkt på det? :fnise:

Skrevet

TS her...

Kvelden og natten ( :lur: )ble meeeget vellykket. Både undertøy og det under ble tatt meget godt i mot...! Han var bare søt og deilig.

Har nettopp kommet hjem, og sitter og sjekker flybilletter for en snarlig gjenvisitt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...