Gå til innhold

Jessica Alba

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er vakker

• Liker 2
Skrevet (endret)

Om hun er sexy? Latterlig spørsmål :skratte:

Hun var i alle fall på top når hun spilte i serien Dark Angel. Da var hun rett og slett RÅ :gjeiper:

Edit: Linken fungerte ikke, bare søk henne på google + dark angel!

Endret av Pixtive
Skrevet

Hun er det nærmeste du kommer en kvinne med perfekt utseende. :)

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Hun var i alle fall på top når hun spilte i serien Dark Angel. Da var hun rett og slett RÅ :gjeiper:

Bilder

Dark Angel..........Var en veldig bra serie ihvertfall den første sesongen.

Jessica Alba jo da hun er tiltrekkende hun

Endret av Corto Maltese
Gjest sardintroll
Skrevet

Absolutt. :) Har ikke sett en eneste Dark Angel episode, men jeg småsikler litt når hun danser i SinCity. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Hun er helt fantastisk vakker og utrolig sexy!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun har et nydelig ansikt og en lekker kropp, men jeg synes ikke hun er eksepsjonelt vakker eller sexy.

Synes hun ser veldig snill og sympatisk ut, noe som er med på å dra totalinntrykket veldig opp.

Skrevet

Synes hun er utrolig sexy, særlig når hun har litt mørkere hår.

Men inntrykket ble litt ødelagt etter å ha sett noen intervjuer med henne, der hun fremsto som en med null utstråling, og rett og slett fryktelig kjedelig :/

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Sexy er kanskje det siste ordet jeg ville brukt for å beskrive Jessica Alba.

Jeg synes hun er søt og har fin kropp, men potteplantene mine har mer seksuell utstråling enn henne.

Skrevet

Hun likner mer på en flørt enn ett sexsymbol. Hun er ei sånn søt jente du får lyst til å prate med å ha det gøy med. Gjerne sex og så klart men det er ikke det første du tenker på

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg synes hun er søt og har fin kropp, men potteplantene mine har mer seksuell utstråling enn henne.

Dendrofil ?

Skrevet

Nei, hun er rett og slett frastøtende!

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Syns hun er veldig søt, men ikke direkte sexy.

Hun er litt for lita og "skrøpelig" i mangel av et bedre ord. Noe som også gjør at hun virker mer søt enn sexy.

Skrevet

Standard pen dame, men ikke noe mer. Jeg vet om tusen damer som objektivt sett er mindre pene, men som tenner meg langt mer.

Skrevet

Hun er nydelig :jepp:

Gjest just words
Skrevet

Jessica Alba, om hun er sexy? Ja det er hun.. I dark angel var hun jo bare helt :wow: Og hun ligger ganske høyt oppe på både min og typen sin liste over personer man aldri i snø helvete noen sinne kommer til å ligge med, men er greit å ligge med om man noensinne i snøhelvete skulle få sjangs en dag.. Så ja dama er digg!

Skrevet

Sexy? Nei. Hun ser ut som en forvokst 4-åring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...