Kontormus Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg vurderer å overraske poden på 14 med en sommerferie litt utenom hva han er vant til, hvis en ikke blir flådd av det. Jeg tenker at august kan være en bra tid. Jeg har ikke vært der selv, og vet ingenting om priser på verken fly eller hotell. Men i første omgang så lurer jeg på om flybillettene er høyere nå, eller om det lønner seg å vente? Og i så fall hvor lenge?
bambino Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Jeg vurderer å overraske poden på 14 med en sommerferie litt utenom hva han er vant til, hvis en ikke blir flådd av det. Jeg tenker at august kan være en bra tid. Jeg har ikke vært der selv, og vet ingenting om priser på verken fly eller hotell. Men i første omgang så lurer jeg på om flybillettene er høyere nå, eller om det lønner seg å vente? Og i så fall hvor lenge? Jeg bestilte flybiletter til los angeles for 2 dager siden. Vi hadde tenkt til å dra i august selv, men det kostet faktisk nesten det dobbelte av prisen. Så vi drar i begynnelsen av juni, og betaler 4800 ca per pers, tur/retur. Endret 4. februar 2012 av Line20
Kontormus Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2012 Jeg bestilte flybiletter til los angeles for 2 dager siden. Vi hadde tenkt til å dra i august selv, men det kostet faktisk nesten det dobbelte av prisen. Så vi drar i begynnelsen av juni, og betaler 4800 ca per pers, tur/retur. Å fy!! Jeg vet de tar seg jævlig godt betalt her hjemme i skoleferien, så kanskje det lønner seg å vente til skolene er startet? (Det er de jo så glad for...) Den prisen, var det bare for flybilletten? Sikkert dumt spørsmål når jeg tenker meg om. Lønner det seg å bestille en sånn combo-tur med hotell også? Eller får man bedre tilbud ved å finne et selv?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Litt for tidlig å finne billige flybiletter nå. Følg med på selskapenes kampanjer fremover, bør være mulig å gjøre kupp da. Ellers mener jeg å ha hørt at bilettene er billigst 3 mnd før avreise. Selv reiste jeg Oslo-LA for 4999 en påske.
Gjest SemperFi Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Jeg betaler ca 3000-6000 tur retur for billetter når jeg flyr til USA. Vet ikke hvor mye det koster fra til LAX, men det er rimeligere å kjøpe billetter innenlands i USA enn å bestille f.eks gjennom KLM, SAS, etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå