Gjest ~jente16~ Skrevet 5. januar 2004 #1 Skrevet 5. januar 2004 Nå har jeg gått på p-pillen diane i 3måneder(pga uren hud+at jeg ville sjekke om du faktisk fikk større bryster ved å bruke de)Jeg har aldri glemt å ta en pille..jeg har husket de hver dag! jeg begynte i oktober helt til desember...Jeg skulle egentlig ha gått på de nå også..men har glemt å skaffet meg ny resept derfor har jeg vært uten de i 5dager... :-? skal hente de i morgen hos legen! I løpet av disse dagene har jeg faktisk gått ned så mye som 7kg i vekt :o brystene mine har blitt litt mindre fyldigere(har jeg igjallefall en følelse av..)og huden min mer fet og litt mer uren :x aldri mer!!!!!! men når var det man skulle ta pillene? 1.dag etter menstruasjonen var over?? can`t remember...og det er et meget dårlig tegn!! Hvordan blir overgangen da?? håper noen kan hjelpe! ~jente16~
Gjest Poirot Skrevet 5. januar 2004 #2 Skrevet 5. januar 2004 Det står vel i det vedlegget som følger med pakken.
Gjest Diva i.i. Skrevet 5. januar 2004 #3 Skrevet 5. januar 2004 Se på www.felleskatalogen.no -> søk på Diane -> les igjennom Eventuelt kan du ringe apoteket eller legekontoret ditt. Veldig veldig viktig å ikke glemme å hente resepter, ta p-piller osv. Finn et system som gjør at du husker! Lykke til ;-)
Pusekatt Skrevet 5. januar 2004 #4 Skrevet 5. januar 2004 Jeg er utrolig distré, og tar p-pillen i forbindelse med morgenstellet (etter at jeg har pusset tennene). I tillegg "byttet" jeg startdag slik at jeg nå begynner på nytt brett på en mandag, slik at jeg følger hele uker. Mye lettere å holde styr på om man har tatt pille eller ei også! "Tirsdag? Det er dag nr 2 i uken. Idag har jeg ikke tatt pille, nei".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå