Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forelsket at det gjør vondt... Når jeg er sammen med han er alt så fint og perfekt, vi passer egentlig ikke sammen i det hele tatt, og han er langt fra en gutt jeg vanligvis ville falt for, han er barnslig, rar, morsom, frekk og bare herlig. :sjenert:

Problemet er bare at vi står på stedet hvil, vi blir ikke kjærester offiselt, ingenting. Men virker som om ting har lettet litt, han sier mange ting som tyder på at han vil ha meg som noe mer enn bare en venn.

Han skal bort en stund nå, og jeg kjenner savnet allerede, hvordan skal jeg klare flere uker uten han :rodmer:

Hjelpes, hvorfor er det så vondt innimellom å være forelsket?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Holdt også på med en gutt jeg ble sååå forelska i. Vi holdt på lenge og han hintet at vi kunne bli mer enn venner men ville ikke gå inn i et forhold med meg. Kommer som det kommer sa han. han var uansett en god venn som var viktig for meg så jeg ville fortsatt holde på med han. Så møtte han en annen jente og plutselig kunne vi ikke holde på mer og ikke en gang snakke sammen. Han ville at vi skulle være venner men på hans premisser. Så vi snakket nesten aldri sammen mer fordi han var opptatt med hun nye jenta han nå er sammen med :(

Den eneste grunnen til at gutter ikke vil in i et forhold er fordi de bare vil holde oss på gress til de finner noen bedre :( Hva skal du gjøre når han finner en annen jente? går jo ikke en gang ann å holde vennskapet med dem fordi den andre jenta nekter dem eller tar opp for mye tid :(

• Liker 2
Skrevet

"Holde på med..."

Argh, teit uttrykk! Det er i beste fall noe fjortiser gjør!

Skrevet

Hei :)

Holdt også på med en gutt jeg ble sååå forelska i. Vi holdt på lenge og han hintet at vi kunne bli mer enn venner men ville ikke gå inn i et forhold med meg. Kommer som det kommer sa han. han var uansett en god venn som var viktig for meg så jeg ville fortsatt holde på med han. Så møtte han en annen jente og plutselig kunne vi ikke holde på mer og ikke en gang snakke sammen. Han ville at vi skulle være venner men på hans premisser. Så vi snakket nesten aldri sammen mer fordi han var opptatt med hun nye jenta han nå er sammen med :(

Den eneste grunnen til at gutter ikke vil in i et forhold er fordi de bare vil holde oss på gress til de finner noen bedre :( Hva skal du gjøre når han finner en annen jente? går jo ikke en gang ann å holde vennskapet med dem fordi den andre jenta nekter dem eller tar opp for mye tid :(

Kjedelig at han fant seg en annen da :(

Om han min skulle finne en annen jente så kommer jeg uansett til å beholde vennskapet med han, han betyr mer for meg som venn enn noen andre :-) men håper at det blir meg og han selvsagt :-)

Skrevet

Kjedelig at han fant seg en annen da :(

Om han min skulle finne en annen jente så kommer jeg uansett til å beholde vennskapet med han, han betyr mer for meg som venn enn noen andre :-) men håper at det blir meg og han selvsagt :-)

Men hvis den nye jenta ikke lar han få beholde det da? :( Og hvis han får seg kjæreste blir det jo henne han vil bruke tiden sin på. Da blir dere nesten som bekjente bare. Men håper det ordner seg for dere!

Skrevet

Men hvis den nye jenta ikke lar han få beholde det da? :( Og hvis han får seg kjæreste blir det jo henne han vil bruke tiden sin på. Da blir dere nesten som bekjente bare. Men håper det ordner seg for dere!

Jeg er evig optimist så jeg velger å tro at vennskapet mitt til han betyr mer for han enn en hvilken så helst annen jente, selvsagt vil ting bli annerledes og mindre tid sammen, men tror ikke noen kan bryte båndet våres :-) pluss han vil ting med meg, som en framtid, bo sammen, barn osv :-)

Skrevet

Jeg er evig optimist så jeg velger å tro at vennskapet mitt til han betyr mer for han enn en hvilken så helst annen jente, selvsagt vil ting bli annerledes og mindre tid sammen, men tror ikke noen kan bryte båndet våres :-) pluss han vil ting med meg, som en framtid, bo sammen, barn osv :-)

Men ikke i et forhold med deg? Høres litt bekymringsfult ut men jeg ønsker deg det beste :)

• Liker 1
Skrevet

Men ikke i et forhold med deg? Høres litt bekymringsfult ut men jeg ønsker deg det beste :)

Nå har vi ikke snakket om forhold i det siste :-) så vet ikke hva han vil :-)

Skrevet

Savner han sånn, og har bare vært borte fra han noen timer :rodmer: Det er så deilig følelse å savne noen igjen skikkelig, men igjen skummelt, håper ukene fyker av gårde, får ikke sett hverandre på 1 mnd nå :sjenert:

HAPPY HAPPY HAPPY :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...