Gå til innhold

Vanlig med en "takk for fin natt" melding

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg er ganske nysingel og har datet en skjønn fyr i to mnd. Han har vært singel en stund og er vel på jakt etter den rette. Han var veldig intressert i meg i begynnelsen, men ville samtidig ta det litt sakte. Var enig i det, men forelsket meg og ble ikke veldig sakte.Ga alt jeg... :eeeh: ..... Har ikke mast på ham med meldinger om å treffes eller ringt ham mye. Kun møttes når han har invitert meg. .....Men de gangene vi har hatt deilig sex og tilbrakt netter sammen (4 ganger) har jeg sendt melding med "takk for en deilig natt". Når jeg ikke har fått svar på disse, har jeg mast litt på ham for å spørre om han fortsatt liker meg.eller? Hvor landet ligger :forvirret::frustrert: Han sier da at jeg tyter og stresser og om vi ikke skulle ta det sakte?.......Er det ikke vanlig å sende en sms og takke for sist om man bryr seg og er intressert?Eller i alle tilfelle svare? Har forelsket meg, men om han ikke er intressert vil jeg ikke krype......Er det for tidlig etter 2 mnd å forvente å vite hvor og hva han vil..........Bare lurer jeg? ............. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Er ikke alltid jeg får slike meldinger av kjæresten min heller. Vil tro det er ganske normalt å ikke få meldinger selv om det hadde vært veldig koselig å vite at han også hadde det bra!

Jeg har tatt det opp med min kjære, men får alltid som svar at "han sovner" eller at "jeg glemmer det" :gjeiper:

Skrevet

Takk for svar..Ja, er vel kanskje sånn med gutta, men vankelig å forstå når man har hatt det så fint og ikke kan tenke på noe annet...Men har vel kanskje spolert alt jeg nå for jeg begynte å tyte på om han ikke hadde det fint og om han fortsatt liker meg........Ingen liker sånt mas..søren og.!!! :klaske: tror han likte meg, men ville ta det litt med ro og jeg klarte jo ikke det.......ikke lett. Har ikke hatt kontakt på en uke. Men tåler man ikke litt mas og usikkerhet om man er intressert? Håper han tar kontakt igjen. men venter nå........vil jo ikke stresse...så vankelig dette :forvirret:

Skrevet

Kunne sende sånne meldinger eller få etter en fin natt/kveld med kjæresten, fikk ikke alltid svar og var ikke alltid jeg svarte - uten å mene noe med det. Om du maser om at han skal svare på sånt, skremmer du gutten bort. Han tar vel meldingen med et smil og mener ikke mer med det. Ta det med ro.

hvorfor trur du han ville være med deg fra starten av? ....

Skrevet

Cluet her er vel at han tydeligvis ikke liker det, og da er det kanskje like greit å droppe det?

Skrevet

Har visst skremt ham vekk med å mase om hvorfor han ikke svarer... :tristbla: Trodde det var vanlig med e lite "hint" om at også han hadde hatt det bra!! I alle fall i begynnelsen, når man er fortsatt litt på flørtestadiet og ikke vet helt hvor man har hverandre?.. Oppfattet det som han ikke var intressert når han ikke svarte, med en liten klem eller noe. Vet jo at han liker meg, men er vel ikke forelsket sånn som meg.....Tenkte det var rart å tilbringe natten sammen og ikke la høre fra seg på 3 dager...... :huh: Trodde da det bare var sexen han var ute etter....Dette mellomstadiet er vankelig og slått meg til ro med at jeg har mitstet ham........ :forvirret:

Skrevet

Jeg hater mellomstadiet!! Jeg hater gutter som ikke svarer!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...