Arlandria Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Jeg ordnet meg skyrim for noen uker tilbake, og før dette endret jeg på noe lydgreier for å få det til å funke. Blond som jeg er, så har jeg glemt hvilke innstillinger det var. Uansett ikke sikker på om dette har noe med saken å gjøre pga timing. Uansett, lyden på min ganske nye Asus-laptop har ikke vært spesielt bra siden starten. Jeg har brukt et Koss-headsett som ble ødelagt og skurret, så er derfor usikker på akkurat når dette problemet kom. Det skurrer og er fryktelig dårlig kvalitet når jeg plugger i headsett eller ørepropper, og det er ikke proppene/settet i seg selv som er ødelagt. Skurringa er konstant, det er lavt, bassen platt og det hele høres ut som lyden på en bitteliten radio. Jeg er ikke vant til verken Asus eller Windows 7, og sliter med å skjønne helt hvor innstillingene ligger og hvor jeg evt. kan fikse dette. Har dere noen ideer om hva jeg må gjøre? Og hvordan?
Zzyzx Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Da tror jeg det er like greit at du reinstallerer driveren. Antageligvis er det Realtek HD Audio, men sjekk driversidene til Asus for å få riktig driver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå