Gjest ms_kwang Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Tja jeg husker som oftest mine drømmer, og tro meg mine drømmer er helt syke. Jeg prøver å tyde drømmer, men av og til så gir de ikke noen mening. Jeg føler at mine drømmer er det nærmeste jeg kommer "skev" tilstand la oss se.. I natt hadde jeg en merkelig drøm. Det var litt sånn at jeg står å ser på meg selv, og jeg hele tiden følger etter meg selv. Jeg går veldig langt, plutselig så flyr jeg. Ofte når jeg får slike drømmer så får jeg muskelkrampe i leggene, så jeg skvetter til, småvåkner, også drømmer videre. Så her flyr jeg rundt omkring, helt til jeg ser på meg selv igjen, og jeg er en ugle, også kræsjer jeg i ett vindu. Jeg står ovenfor meg selv, helt plutselig så ser jeg helt normal, og jeg står på en eng, hvor en haug med kyr er, bare det at disse kyrene har flere merkelige mønstre + en dør, så tar en ku, stiller den rett opp og ned, også åpner jeg døra. plutselig er jeg "inni" kua og kua flyr. Også skjedde det noe mer, men det husker jeg ikke, før jeg våkna inni drømmen, og trodde jeg var våken helt til det bar utfor ett stup, men før jeg treffer bakken,så kan jeg fly igjen. Også var det noe med at jeg kunne skape meg selv om til en annen skapning, også ville jeg vise det på tv, litt sånn ala "skjult talent" men så funket det ikke Så jeg våkna opp disorientert, også ante jeg ikke helt hvor jeg var henne x) Jeg har så merkelige drømmer, de er fylt av action, mystikk, litt grøsser aktig men aldri ordentlig mareritt aktig, også ender de opp komisk, sær men likevel veldig veldig merkelige. Ofte våkner jeg opp også aner jeg ikke hvor jeg er henne Litt sånn om det er drøm eller virkelighet, særlig om jeg har "våknet" flere ganger inni drømmen, for å tro at alt bare var en drøm også viser det seg at igjen så er det bare en drøm Endret 3. februar 2012 av ms_kwang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå