Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #1 Del Skrevet 21. mai 2002 vil gjerne tipse dere om en vibrator som overgår alle forventninger: Rampant Rabbit (den Charlotte ble avhengig av i Sex and the City). bestilte min på http://www.annsummers.com, beste kjøp jeg har gjort noensinne tror jeg. anbefales!!! (tror man får kjøpt den i butikker i norge også) kos dere masse klem fra tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 21. mai 2002 #2 Del Skrevet 21. mai 2002 var ikke meningen å være anonym i innlegget over12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 21. mai 2002 #3 Del Skrevet 21. mai 2002 Tingeling: Er den for klit eller G-punkt? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #4 Del Skrevet 21. mai 2002 Noen som vet hvordan man kan få tak i den? fikk ikke bestilt den på linken over..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 21. mai 2002 #5 Del Skrevet 21. mai 2002 hei den går både på g-punkt og klitoris roterende hode, og prler inni selve vibratoren som snurrer rundt, dessuten en liten kanin med ører som masserer klitoris. stooort smil denne linken skal fungere, og man kan bestille også utenfor england. (NB! hvis dere har et program som hindrer pop-up reklamer får dere ikke bestilt) http://www.annsummers.com (dere finner den under sex toys, p.2) lykke til med innkjøp klem fra tingeling _________________ 1212[ Dette Innlegg er endret av: tingeling den 2002-05-22 00:51 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #6 Del Skrevet 22. mai 2002 problemet er at man må ha kredittkort for å få bestilt...og det er det jo ikke alle som har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #7 Del Skrevet 22. mai 2002 JUHUUUU!!! fikk det til allikevel.. *gleder seg vilt til pakka kommer* Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dahlia Skrevet 22. mai 2002 #8 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg kom så langt at jeg fikk plukket tingene jeg vil ha, men finner ikke hvor jeg skal opplyse hvem jeg er !! Hjelp!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #9 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg synes prisen var ganske stiv... Du får tilsvarende dildoer på Orion, Duo eller Secrets i Oslo til 5-600 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #10 Del Skrevet 22. mai 2002 hmm..er det hoderegningen min som har sviktet meg helt nå eller... den kostet jo ca 30 £... og det er vel rundt 300 kroner.. er det ikke?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #11 Del Skrevet 22. mai 2002 hehe.. Var nok hoderegningen min som sviktet Men porto og gebyrer og slikt kommer vel i tillegg tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 22. mai 2002 #12 Del Skrevet 22. mai 2002 hei den koster £ 24.99 pluss ca £4 i porto (minimum), dvs ca £30 * ca 13= NOK 390,- ikke så ille synes nå jeg. (men batterier følger ikke med, så sørg for å ha det hjemme trenger 4 AA batterier)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #13 Del Skrevet 22. mai 2002 Halloen Tingeling. Hva ble tollgebyret på den? Ble pakken åpent i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 22. mai 2002 #14 Del Skrevet 22. mai 2002 hei siste anonym jeg bor i england for tiden, så vet desverre ikke hvordan det er med toll. men mener å huske at når jeg har bestilt fra utlandet til norge før, så har det ikke vært noe problem. den kom dessuten i en helt anonym konvelutt, så den vekker ikke oppsikt. klem fra tingeling12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 22. mai 2002 #15 Del Skrevet 22. mai 2002 Klarte ikke å dy meg, måtte bare kjøpe en jeg også Har akkurat invistert i en ny vibrator, men... Kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2002 #16 Del Skrevet 21. juni 2002 Har nå fått pakken min fra England - og er spent på om dette svarer til forventningene.... Pris NOK 348,87 - i tillegg måtte den fortolles .... Toll + mva 228,80 - Tilsammen nesten 580,- kroner ... Det kan jo være greit å tenke på at selv om vibratoren sendes i nøytral pakke - må den åpnes i tollen - og alle papirer /faktura ligger i mappen utenpå konvolutten når du skal hente på posten. Er glad for at jeg ikke kjente hun som sto bak disken i dag ... :oops: Uansett - gleder meg til kvelden :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 22. juni 2002 #17 Del Skrevet 22. juni 2002 La oss gjerne høre resultatet da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 24. juni 2002 #18 Del Skrevet 24. juni 2002 Slettet av Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 25. juni 2002 #19 Del Skrevet 25. juni 2002 fremdeles veeeeeldig fornøyd ... stooort smil hver gang jeg åpner skuffen hvor rabbiten ligger ... mmmm... (noen av dere som har fått den som er like fornøyde som meg?) skjønner godt at charlotte (i sex and the city) ble avhengig... brukte den opp til 5 gr daglig når jeg fikk den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #20 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har jo ikke fått somlet meg til å bestille den ennå, men kom tilfeldigvis over den på www.shop.erotikknett.no -den ligger på nyheter! Og nå er den bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå