AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Hei! Jeg er i en litt spesiell situasjon. Jeg er faktisk allerede gift, for fire og et halvt år siden. I løpet av årene vi har vært gift, så har det skjedd veldig mye, og forholdet vårt har vært i stor fare. Men vi har funnet sammen igjen og elsker hverandre sterkere enn noensinne, og derfor vil vi fornye løftene våre ved å holde et symbolsk "bryllup" sammen med våre aller nærmeste venner. I den anledning så trenger vi tips til et lite lokale i nærheten av byene nevnt i overskriften! Det skal gjerne være i skogen eller rett i skogkanten, og må ikke være så veldig dyrt å leie. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Vi blir nok ikke flere enn 10, tenker jeg. Så det holder med plass til ett spisebord. Kanskje bare en hytte eller noe, eller en låve? Det blir mest sannsynlig i september.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 http://www.njff.no/portal/page/portal/buskerud/lokallag/konnerud/artikkel?displaypage=TRUE&element_id=38161759
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=33287
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Tusen takk, begge to Villmarkshuset ser ut som et bra alternativ, siden det ligger såpass naturlig til. Det er viktig å ha skog i nærheten. Fikk ikke sett noe ordentlig bilde, så vi får ta turen opp dit en dag snart. Noen tips til lokaler i Oslo-området eller rundt Fredrikstad?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 TS her. Ingen flere som har noen tips? Det kan godt være en hytte eller lignende i nærheten av en skog eller et vann, helst litt avsidesliggende til hvor ikke der er så mange andre. Helst skulle jeg hatt det hjemme, men har ikke nok plass i hagen... Og har ingen familie eller noe å ha det hos heller. Men vil ha det ganske intimt og fint.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Vet ikke helt om det er dette du er på jakt etter, men jeg kom over dette lokalet da jeg gjorde research til eget bryllup for en stund siden: http://losbygods.no/bryllupslokaler/vinkjeller-selskapslokale/ Vinkjelleren på Losby Gods. Atmosfæren ser helt fantastisk ut, intimt og hyggelig
Evie Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Tenker dere et lokale hvor dere kan ha med mat og drikke selv eller et sted med bevilling og servering? Hvor sentralt må det være? Skal dere kjøre dit, eller bli transportert? Om jeg får tilbakemelding på dette så kan jeg kanskje hjelpe :-)
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Evie: Vi må kunne ha med mat og drikke selv, og helst være helt alene der. Ikke noen servering eller noe. Gjerne ikke veldig sentralt, men litt landlig til. Vi kjører selv, selv om noen av gjestene kanskje trenger litt transport. Hadde vært kjempefint med noen alternativer. Beklager at jeg er så kresen
Evie Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 He he! Skjønner godt at du er kresen jeg :-) først og fremst kan jeg anbefale dnt sine sider of se litt på det de har. Vøienvolden gård er fin, men kanskje litt for sentral? Nordseter gård er fin da! Skal tenke litt mer og så komme tilbake med fler :-)
Mistymya Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 Finnerud.no kan være et fantastisk bra sted. Rita som driver stedet leier helst ut med servering (tror man kan ta med drikke da) men tror de også kan leie ut uten servering. Ellers er nok det vakreste stedet i Sørkedalen, Bjørnsgård!
atropos Skrevet 10. februar 2012 #13 Skrevet 10. februar 2012 http://www.bul.no/pub/bul/main/?aid=502&cid=293&sac=all&viewall=1 jeg var på kollegietur her. de har også en annen, mindre hytte de leier ut som sikkert er fin til det du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #14 Skrevet 11. februar 2012 Takk for tipset, atropos. Skal sjekke det ut Slike hytter er egentlig perfekte, så hvis noen vet om noen fler, så er det bare å rope ut! :D Kjempefint med overnattingsplasser også.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #15 Skrevet 3. mars 2012 Hei, TS her. Dytter denne opp litt, jeg. Jeg sliter fremdeles med å finne lokale, og nå som datoen er fastslått (18. august) begynner jeg å stresse litt. Tingen er at flere av gjestene kommer langveisfra og ikke har muligheter til å komme seg hjem etter festen, pluss at vi ikke vil be dem bruke noe penger på overnatting siden vi tross alt er gift fra før. Så det vi egentlig kunne tenke oss er en stor hytte eller noe sånt som man kan leie, hvor man kan overnatte. I Oslo/akershus, ved Drammen eller i Østfold. Noen som har flere tips til meg?
Loppe Skrevet 3. mars 2012 #17 Skrevet 3. mars 2012 Sorry. Var litt rask, så ikke at du trngte overnatting
Gjest navnelapp Skrevet 4. mars 2012 #18 Skrevet 4. mars 2012 Vøyenvollen har slite med ei hysterisk dame som er forvaltar der, utruleg lite positiv og behandlar kundane skikkeleg dårleg. Om ho er bytta ut veit eg ikkje, men viss ho framleis er der ville eg styrt unna det festlokalet. Eg ville kontakta Turistforeninga, kanskje dei veit om noko som kunne passe?
Gjest navnelapp Skrevet 4. mars 2012 #19 Skrevet 4. mars 2012 Eg kom forresten på Skogsborg, der er det overnatting, og det ligg nydeleg til: http://www.skogsborg.org/
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #20 Skrevet 6. mars 2012 Loppe: Det går bra, takk for tipset likevel Alt godt: Det var faktisk på Skogsborg vi giftet oss dengang. Det var ikke overnatting der da, men i og med at jeg er fra Sætre, og siden vi ikke vil at familien skal vite dette (de ødela litt for oss da vi giftet oss, så dette skal være bare for venner), så kan vi ikke ha det der igjen. Men takk for tips Flere tips mottas med takk, da vi sliter fremdeles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå