AaaaK Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Har det værste sukkersuget noen sinne nå, men vil ikke gi meg!!! Derfor lager jeg denne tråden så man kan kaste ut forslag til andre i samme situasjon. Og ikke minst; som kan hjelpe meg nå! He he Hva kan erstatte sukkersuget?
Gjest Luksus Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Kromtabletter! Fås reseptfritt på apotek.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Lavkarbo- eneste som har hjulpet meg ihvertfall. Og jeg var værste gottegrisen.tæmte alt som kom i hus :gjeiper:
AaaaK Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2012 Kromtabletter! Fås reseptfritt på apotek. Ja, har hørt dette hjelper... Men er det noen risiko?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Lavkarbo- eneste som har hjulpet meg ihvertfall. Og jeg var værste gottegrisen.tæmte alt som kom i hus :gjeiper: Samme her. Stabilt blodsukker er nøkkelordet. Når jeg spiser lavkarbo kan jeg gå i ukesvis uten å ha cravings (tar meg en atkinsbar for trivsle av og til).
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Huff, slukte i meg masse sjokolade nettopp. Dårlig samvittighet! Det må jo være en måte å klare dette på, sett bort fra viljestyrke da, hehe
Fashiondiva Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Jeg spiser mye frukt når sukkersuget er på det verste:) Fruktsalat med en dråpe vannilesaus 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Etter 4-5 dager på lavkarbo var sukkersuget mitt fullstendig borte.
Obiola Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 Smoothie Med masse bær, biola, melk, sukkerfri vaniljeyoghurt osv.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #11 Skrevet 4. februar 2012 Avvenning (kutte ut alt som smaker søtt) Holde blodsukkeret stabilt (unngå alt av raske karbohydrater) Alltid holde seg god og mett 1
AaaaK Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #13 Skrevet 4. februar 2012 Har hørt mye godt om kromtabletter, men hva skiller dem fra Pukka weight balance? Er det noen forskjell? Det ene bedre enn det andre? Noen erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #14 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har droppet godis o.l helt, og da har jeg ikke lyst på. Men hvis jeg spiser kake e.l i en bursdag f.eks så har jeg lyst på søte ting samme dag og dagene etter..
Kindlooks Skrevet 4. februar 2012 #15 Skrevet 4. februar 2012 Slet veldig med mye utskeielser en periode, kjøpte meg krom-tabletter og har ikke skeia ut siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå