AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg har lenge vert på jakt etter en concealer som dekker heelt 100% under øynene. Klarer ikke å finne noen, de dekker kanskje litt over halvveis men det er ikke bra nok for meg. Det skal være så perfekt som på redigerte magasinbilder, der ser man ikke mørke ringer i det hele tatt. Men jeg kom på noe smart da. Det finnes foundation/concealere som dekker tattoveringer helt perfekt eller nesten, og da må vel de ihvertfall dekke mørke ringer lett.. Men jeg finner ikke sånne concealere noe sted Så concealere som dekker alt(under øynene). Vet du om noen??-hvor selges de og pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. februar 2012 #2 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) joda heter comouflage cream Jeg har Art Deco sin og den er kjempedekkende Men prøv dem i butikken og få gjerne hjelp av damene der! vi har så forskjellige hudtoner at det som dekker for meg gjør det kanskje verre for deg Min lenke Endret 3. februar 2012 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 3. februar 2012 #3 Del Skrevet 3. februar 2012 * Bobbi Brown - Corrector * Make Up Forever - Full Cover Concealer * MAC - Studio Finish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana Del Rey Skrevet 4. februar 2012 #4 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg bruker en fra makeup store, den dekker perfekt! Det er en rundt liten boks med tre forskjellige farger. En rød-rosa som du bruker under øynene, en gul til kviser og en hudfarget til å ta over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 4. februar 2012 #5 Del Skrevet 4. februar 2012 Vet ikke om en bra concealer, men vet om et bra tips! Bruk to concealere i stedet for bare en, så dekker det nok kjempe bra. Vet om mange som bruker to forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 4. februar 2012 #6 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg trenger også tips. Jeg har den lyseste av maxfactor sin, men den er for mørk og gulaktig....... trenger en som er tilnærmet hvit og som sitter godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 5. februar 2012 #7 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har i alle år slitt med å finne en perfekt concealer, og har prøvd alt fra de billigste til de dyreste merkene. Men i høst fant jeg min perfekte match, og siden har den vært i min faste sminkerutine. Den heter Maybelline super stay 24hour concealer corrector. Er ikke stor fan av merket Maybelline, men leste mange flotte omtaler om denne som gjorde at jeg ville teste den ut. Jeg har veldig lys hud, og har ofte fått problemer med at selv de lyseste concealere blir litt gul eller blåhvit, eller at de ikke fjerner det mørke under øynene mine helt. Har også hatt problemer med at noen concealere lager linjer i huden min, og lett "kaker seg" ut over dagen. Men har ikke hatt en eneste problem med den jeg bruker nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 5. februar 2012 #8 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har i alle år slitt med å finne en perfekt concealer, og har prøvd alt fra de billigste til de dyreste merkene. Men i høst fant jeg min perfekte match, og siden har den vært i min faste sminkerutine. Den heter Maybelline super stay 24hour concealer corrector. Er ikke stor fan av merket Maybelline, men leste mange flotte omtaler om denne som gjorde at jeg ville teste den ut. Jeg har veldig lys hud, og har ofte fått problemer med at selv de lyseste concealere blir litt gul eller blåhvit, eller at de ikke fjerner det mørke under øynene mine helt. Har også hatt problemer med at noen concealere lager linjer i huden min, og lett "kaker seg" ut over dagen. Men har ikke hatt en eneste problem med den jeg bruker nå! den må prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 5. februar 2012 #9 Del Skrevet 5. februar 2012 den må prøves! Ja, det er jo verdt et forsøk, ser at vi har noen av de samme problemene. Kom gjerne med tilbakemelling her i tråden hvis du tester den, er fint å høre andres erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå