Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2004 #1 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei! Jeg bestilte 2 pakker fra lookfantastic 12 desember. Har fortsatt ikke mottatt pakkene, og har derfor sendt mail til posten for å høre om de har dem. Fikk til svar at de ikke kunne finne pakkene på listene over pakker som var kommet inn til tollbehandling, og at jeg burde etterlyse pakkene hos avsender. (Pakkene var med andre ord ikke stoppet i tollen, slik jeg trodde...) Noen som har vært bort i dette før?? Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #2 Del Skrevet 5. januar 2004 Jepp!! Jeg har bestil pakker fra hm, og de har alldri kommet frem til meg. Selv om hm sier at pakkene er sendt. Posten har alldri motatt de, sier de til meg... Gudene må vite hvor de er blitt av... Du får ringe de som har sendt deg pakka å etterlyse de. Kan ikke anbefale deg noe annet. Prøv det først du. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2004 #3 Del Skrevet 5. januar 2004 Har nå sendt mail til lookfantastic og etterlyst pakkene. Jeg oppga bestillings-nr og hva pakkene inneholdt, samt dato for bestilling og betaling. Krysser fingrene og håper på det beste! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. januar 2004 #4 Del Skrevet 6. januar 2004 Å, jeg husker en lignende sak for noen år siden. Jeg hadde bestilt noe greier som ikke dukket opp. Firmaet påsto at varene var sendt, men posten hadde ikke sett noe til dem. Jeg fikk purring på varene, firmaet trodde ikke noe på meg da jeg sa at jeg ikke hadde mottatt noe. Til slutt gikk regningen til inkasso, og jeg betalte da jeg ikke ville bli svartelistet i noe register. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2004 #5 Del Skrevet 6. januar 2004 Fikk pakken idag..(skriver pakken, da lookfantastic hadde pakket alt i en pakke...som i og for seg er greit, siden pakken ikke ble stoppet i tollen..) Det viste seg at pakken hadde ligget på postkontoret leeeenge....men hente-lappen har aldri kommet i postkassen.... En som jobber på postkontoret ga pakken til min mor som overrakk den til meg... Så gla jeg ble voer at den er funnet! :D Skal skrive brev til lookfantastic om at jeg har motatt den...jess!! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå