AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Jeg tenker på saltvannsspray, hårmousse eller spray. Men jeg føner ikke håret. Ønsker bare å få en litt annen konsistens på håret. Jeg har prøvd saltvannspulver, men syns håret er ekstremt ekkelt å ta på når jeg bruker det, så det var ingen slager.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Tydeligvis et familieuttrykk det. Glatt tynt hår. Hva mener du med englehår? 1
Gjest Jytte Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Har du prøvd Dust it fra Schwartskopf? Det har blitt redningen for håret mitt ihvertfall.
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Jeg sliter også med dette. har tynt og glatt hår. Liker paste men finner ingen som er bra. Enten for hard, for stiv, for fettete osv.. Liker denne: http://www.beautyplanet.no/Kvinne/Harpleie/Harstyling/Wool_Shake_08_145_ml/prd23393869.aspx?mfr=146&ppk=pg31761 men lukta er litt spesiell. Bruker volumskum og føner det også bruker jeg paste og woolshake etterpå. Klemmer den i og tar litt i hodepunnen. Den får fram fallen og det blir ikke fullt så "trått" som det blir av saltvannsprai...
Gjest kittycat Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Eg bruker serum fra Kicks, bare 95 kr. Det pleier med vitamin, mykgjør, beskytter og hjelper mot slitte tupper og brusete hår. Det kan bli fett om du bruker for mye, men det skal litt til. Bare ta litt og litt, først gni i hånden og så fordele i håret. Nesten som en olje. Fantastisk uansett. En annen olje er biosilk sin. Den får du på Vita for 190. Den varer lenge, så er ikkje så dyr. Så der får du glatt og sunt hår.. saltvannsspray og andre sprayer generelt gjør bare håret rufsete eller fett, bruker det aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå