Gå til innhold

Jeg overanalyserer ALT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff.. Jeg er en 22 år gammel jente som dater og har åpnet meg og forelsket meg i en sjarmerende bra gutt. Vi bor ganske langt unna, men har møtt hverandre 6 ganger alt. Jeg får sms av han, hvor jeg føler at han er ganske interessert. Er bare det at jeg blir sååå usikker på hvor vi står, så derfor overanalyserer jeg ALT! Hvorfor får jeg ikke sms i dag, hvorfor skriver han ikke "<3" mer når jeg gjør det osv. Skikkelig slitsomt. Jeg tenker jo på at han ikke kan sende meg sms hver dag, da det går ann å ha andre ting å gjøre liksom.. UFf, vil ikke ha det sånn. (og nei, jeg maser ikke på han ved å sende sms, oftest sender han sms til meg først. Jeg er så redd for å mase/virke overivrig å skremme han vekk). Uff, er så redd for at han plutselig ikke skal være interessert mer.. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Slap av og kos deg istedenfor. Merk deg hvor ofte han tar kontakt. Er det hver dag, så forventer du det. Er det sjeldnere, da må du venne seg til det. Hvem sa at to skal holde kontakt hver dag? Slap av, det vil han merke også =)

Skrevet (endret)

Uff.. Jeg er en 22 år gammel jente som dater og har åpnet meg og forelsket meg i en sjarmerende bra gutt. Vi bor ganske langt unna, men har møtt hverandre 6 ganger alt. Jeg får sms av han, hvor jeg føler at han er ganske interessert. Er bare det at jeg blir sååå usikker på hvor vi står, så derfor overanalyserer jeg ALT! Hvorfor får jeg ikke sms i dag, hvorfor skriver han ikke "<3" mer når jeg gjør det osv. Skikkelig slitsomt. Jeg tenker jo på at han ikke kan sende meg sms hver dag, da det går ann å ha andre ting å gjøre liksom.. UFf, vil ikke ha det sånn. (og nei, jeg maser ikke på han ved å sende sms, oftest sender han sms til meg først. Jeg er så redd for å mase/virke overivrig å skremme han vekk). Uff, er så redd for at han plutselig ikke skal være interessert mer.. :sukk:

Du er altså bare 22 år gammel. Finnes det virkelig ingen ledige og brukbare gutter/menn på din alder i nærheten av der du bor?

Lang avstand skaper stort sett bare problemer. Og da bør det virkelig være verdt alle problemene.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...