AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Ja, hvilke sykdommer er de mest attraktive? Her er det lov å være politisk ukorekt, dere, si det som det er! Tæring?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Nå trekker du det langt, AB ... Jeg synes følgende sykdommer kan være søte/attraktive: Beinhinnebetennelse Dysmenoré Tannverk (men ikke hvis det lukter råttent) Atopisk eksem Tinnitus 1
Tropic Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Aldri sett på sykdommer som attraktive... 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Shopaholikisme - med separat økonomi og bosted. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Kult med preferanser og mulighet til å vise frem disse og sitt yndige, unike vesen på en måte som gjør at man blir lagt merke til! Det er in! Nesten litt "PK" og mainstream i vår tid, vil jeg si;) Elsker denne tråden! <3 Her kan vi være individualistiske og kule,dere.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Kult med preferanser og mulighet til å vise frem disse og sitt yndige, unike vesen på en måte som gjør at man blir lagt merke til! Det er in! Nesten litt "PK" og mainstream i vår tid, vil jeg si;) Elsker denne tråden! <3 Her kan vi være individualistiske og kule,dere. Så bra! Jeg var redd noen ville synes jeg var teit! Men der traff jeg mål hos én i alle fall! TS
fruBeist Skrevet 4. februar 2012 #9 Skrevet 4. februar 2012 Må innrømme at jeg har problemer med å forstå formålet med denne tråden 4
Gjest Blondie65 Skrevet 4. februar 2012 #14 Skrevet 4. februar 2012 Hyacinth looks into getting new kitchen counters but Richard's foot problems take top priority. [Hyacinth] "What did the doctor say?" [Richard]"It's athletes foot." [Hyacinth]"But it can't be athletes foot. Didn't you tell him you're a retired executive? If you've got anything it's executives foot." "Richard, do you seriously believe that I would have married an athlete with a fungus infection?" Your gout is an infliction acceptable in the very highest circles. It comes from an excess of good living. Gout is practically a pedigree. You have gout."
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #16 Skrevet 5. februar 2012 Autisme, men ikke alle typer. Signeres. Go go Aspergers.
frøkna Skrevet 5. februar 2012 #17 Skrevet 5. februar 2012 ADD (eller er ikke det en sykdom kanskje?) flere psykiske problemer, som ofte gjør personen mer reflektert, tenkene og annerledes enn de som bare drifter med. Kommer jo an på hvilken grad selfølgelig. blir ikke akkurat tiltrukket av suicidale.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. februar 2012 #18 Skrevet 5. februar 2012 Ingen sykdommer er attraktive. Noen sykdopmmer kan jo være spennende å lese om/se på tv - men jeg har aldri sett noen med en sykdom som har blitt mer attraktiv av den grunn. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. februar 2012 #19 Skrevet 5. februar 2012 (endret) ingen bortsett fra nymfomani som ab nevnte Endret 5. februar 2012 av Nuppdupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå