Gjest Evans Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har tenkt meg opp til Songsvann for å gå til ullevålseter i morgen tidlig. Planlegger å ta banen opp halv 7 og er vel i gang med skigåingen klokken 07. Noen som har en anelse om hvor mange mennesker det er der oppe ved de tider? Sist helg var jeg så dum at jeg var der 12. Da gikk jeg i kø hele veien…
Rødtoppen86 Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Vet ikke hvordan det er der, men her jeg bor lønner det seg å være ferdig å gå på ski rundt 11-12 i helgene. Klokken tolv er det tjukt med folk, mens klokken 9-10 er det bare noen få Vil jo tro det er en god del færre folk klokken syv om morgenen.
murray Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Gikk en runde uten så mye folk. Startet på Sognsvann, gikk over Hammeren og til Ullevålsseter. Noe å prøve? Ellers tror jeg nok det ikke er så mye folk så tidlig på morgenen
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Såpass tidlig unngår du alle barnefamilier, men kan støte på en del sure folk som trener, toppsjefer som eier løypa og slikt.
Gjest Evans Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Hehe, det er alltid en del sure treningsfolk som er irriterer seg over vanlige turgåere. Men det er bare å ignorere! Gikk Skar-Hammaren-Ullevålseter-Songsvann sist gang. Det var i utgangspunktet en veldig fin tur, men alt for mange folk!
hmmz Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Ville heller startet på frognerseteren -> skistua -> kobberhaugen -> ullevålseter -> gaustad/sognsvann alt ettersom hvor mye snø det er. Tommelfingerregel er at bollene blir bedre og familiene færre jo lenger inn man kommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå