Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg er sååå lei av å altid være blank i huden,og trenger tips til gode transparente puddere.nå bruker jeg bare billiggreier fra billigmerkene,og må pudre maaange ganger om dagen.blir blank på en to tre.. :angry:

bruker kanebo foundation om det har noe å si...

please help! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest redstar
Skrevet

Kjøp The body shop sin Matte-primer, den er knall god og drøy ibruk, itillegg er mineral fondationene/pudderene fra body shop også veldig gode.. Jeg hadde samme problemet som deg lenge, men etter at jeg investerte i matte-primeren til body shop så har jeg aldri hatt det problemet lengre, og i tillegg får du meget god hjelp av de ansatte på body shop:)

Tror den koster 139 eller 179kr,husker ikke, men den er veldig drøy i bruk altså:)

Håper den funker for deg også:)

Skrevet

Mitt favoritt pudder over alle er MAC blot powder. Jeg har brukt dette i flere år, begynte i ungdomstida da jeg slet med akne og super fet og shiney hud. Det er litt bedre nå, men ikke perfekt og jeg må bruke pudder ellers ser jeg ut som en diskokule. Dette pudderet er fantastisk og gjør huden virkelig matte om du bruker en tett kost eller svamp - det er tross alt et BLOT pudder. Jeg foretrekker å bruke en stooor kost, da bruker jeg retractable brush for the body shop, fordi den er lett og hygienisk å ta med seg. En stor børste påfører litt lettere og da fjerner det overflødig olje uten å ta vekk naturlig glød om du vil. Nå om vinteren er det nok å bare sette foundation med pudderet om morgenen, om sommeren trenger jeg å touche up 1 gang max, da kun når det er ufattelig varmt og fuktig. Koster 205,- om jeg husker rett, men de varer veldig lenge. Det jeg er på nå kjøpte jeg i juni og det er først nå jeg kan se litt av metallet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...