Gå til innhold

Registrere seg over alt

6 stemmer

1. 1. Hva er viktigst med et forum

• At det er god stemning
    • At en får respons fort
    • At en får fordeler som medlem
    • Jeg liker ikke forum :)
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg blitt fridd til, og skal registrere meg på alle bryllupsforumene som finnes! Noen erfarne damer som kan anbefale andre forum i tillegg til dette?

Jeg er fersk og vet ikke hvor det er lurt å registrere meg. Trenger ikke muligheter til egen hjemmeside etc, bare et forum der jeg kan skrive om bryllup og planleggingen. Liker å skrive, så derfor ønsker jeg å være registrert flere steder.

Nå er jeg spent på hvilke forum dere har hørt om. Tar gjerne tips til utenlandske forum også.

Og så vil jeg gjerne ha tips om nettbutikker som er å stole på.

-Gifter meg 4/5 2013 :klemmer:

Endret av MariaHan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du har bryllupsvenner.no :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Dette virker mer som en markedsundersøkelse enn noe annet ;)

• Liker 3
Skrevet

Dette virker mer som en markedsundersøkelse enn noe annet ;)

Ja, måtte bare prøve poll-funksjonen :) Det er en markedsundersøkelse på om noen synes det er noen vits med spørreundersøkelser :)

Har registrert meg på bryllupsvenner, og skal google dette selv. Finner vel flere forum etter å ha prøvd. Tenkte bare å få anbefalt noen seriøse forum.

Skrevet

Vel, man har theknot.com, bryllupsmagasinet.no, weddingwire.com blant annet.

Skrevet

Vel, man har theknot.com, bryllupsmagasinet.no, weddingwire.com blant annet.

Da er det i boks. Har registrert meg der. Finnes det flere norske forum som jeg ikke har fått med meg? Er ikke noen racer på Google, men fant bryllupsvenner (som nevnt over).

Skrevet

Hvorfor skal du registrere deg på så mange forum? :klo: kan du ikke bare opprette en blogg dersom du liker å skrive? :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal du registrere deg på så mange forum? :klo: kan du ikke bare opprette en blogg dersom du liker å skrive? :)

Jeg trenger inspirasjon, og så liker jeg forum. Du er jo på et forum selv, så jeg regner med at du skjønner :)

Skrevet

Jeg trenger inspirasjon, og så liker jeg forum. Du er jo på et forum selv, så jeg regner med at du skjønner :)

Ja, jeg er på ett forum, ikke alle :fnise: var ikke kritikk, altså, bare et spørsmål :)

Skrevet

Det lønner seg å surfe litt over alt. Nå fant jeg en side som selger ut masse bryllupsting med 50 % avslag: lisesbrudesalong.no. Men det er kanskje som kjenner til denne nettbutikken fra før? Jeg skal uansett bestille kakestrø for 30 kroner...

Gifter meg først i 2013, men jeg skal hamstre ting jeg trenger nå. Også fant jeg enda et forum på denne siden... :) Så ut til å være et ganske nytt forum, men nå har jeg registrert meg der også!

:kaffekopp:

Skrevet

Nå fikk jeg varene, og med slike priser orker jeg ikke tanken på å vente i ukesvis på e-bay. Noen som vet om andre norske nettbutikker som har salg? Eneste negative er at posten skal være så innmarri dyr. Mister jo nesten litt motet når en skal handle småting :(

Skrevet

Så mye styr for å lage litt reklame for den nettsiden du lenket til over her?

Skrevet

Så mye styr for å lage litt reklame for den nettsiden du lenket til over her?

Jeg synes det er greit å reklamere for sider jeg er innom slik at andre også får med seg gode tilbud jeg kommer over. Og nå vet jeg også hvilke bryllupsforum som finnes på nettet. Visst ikke så mye før. Har jo nettopp blitt fridd til og gifter meg. Var det du som lurte på om det var en markedsundersøkelse, eller var det en annen anonym bruker? Skjønner ikke helt vitsen med å være anonym for å spørre spørsmål.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...