Gå til innhold

Jeg vil så gjerne ha sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært singel i nesten 3 år. Jeg ønsker meg så inderlig en kjæreste, på sikt i hvertfall..., og akkurat nå har jeg et intenst behov for nærhet og sex. Ligger i sofaen og føler meg helt ille (og jeg vet at jeg ihvertfall ikke finner noen så lenge jeg ligger hjemme.. :( )

Så altså, jeg trenger råd og tips. Jeg får tilbakemeldinger om at jeg er attraktiv og intelligent, men pga jobbsituasjonen min er jeg mye borte og det blir vanskelig å bli godt kjent med folk.

Jeg har opprettet profil på Sukker.no, truffet noen der, men synes det er vanskelig å finne noen der. Litt av problemet er at jeg må bli kjent med folk før jeg blir tiltrukket av dem fysisk.. Jeg har nettopp flyttet til en ny plass, og kjenner ingen her. Alle aktivitetene jeg kan tenke meg å bli med på er typiske jente-aktiviteter, og da blir jeg jo ikke kjent med en mann.

Har gått gjennom listen av folk jeg allerede kjenner, nære og fjerne, det er 2 potensielle kandidater, en som ikke vil ha meg og en som bor på andre siden av landet - dermed er ikke det aktuelt.

Så altså, what to do? Jeg trenger en kjæreste, jeg trenger nærhet, jeg trenger sex... men jeg aner ikke hvor eller hvordan jeg skal finne det? :( Skikkelig deppa i dag..

(Er forresten ei jente på 30 år)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kun vil ha sex, så er det da ikke vanskelig for ei jente å få seg det...

• Liker 1
Skrevet

Rådet mitt: Kjør på. Dette klarer du :)

Skrevet

Hvis du kun vil ha sex, så er det da ikke vanskelig for ei jente å få seg det...

Med det er vel en fordel å finne noen en LIKER først?!

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er kanskje ikke det.. vet ikke hvordan jeg skulle fått det til da, ikke noe jeg har gjort før. Og som sagt, noe av problemet er at jeg ikke synes menn er attraktive før jeg blir kjent med dem. Blar side opp og side ned på sukker, men antallet kjekke menn jeg har funnet kan telles på under en hånd...

• Liker 2
Skrevet

Fin en kjekkas på byen? Bør vel være en ganske enkel oppgave

Skrevet

Nei, det er kanskje ikke det.. vet ikke hvordan jeg skulle fått det til da, ikke noe jeg har gjort før. Og som sagt, noe av problemet er at jeg ikke synes menn er attraktive før jeg blir kjent med dem. Blar side opp og side ned på sukker, men antallet kjekke menn jeg har funnet kan telles på under en hånd...

Da er du altfor kresen hehe ;) Gå på noen dates eller chat med noen du synes er sånn halvveis ok, så kan det jo hende de sjarmerer deg på andre måter. Jeg har inntrykk av at de fleste menn på sukker er kun ute etter sex, så du har gode sjanser :P

Skrevet

Rådet mitt: Kjør på. Dette klarer du :)

Å, så snill du er :klemmer: har kjørt meg litt ned i mørket i dag.

Fin en kjekkas på byen? Bør vel være en ganske enkel oppgave

Siden jeg har flyttet til en ny plass har jeg ingen venninner her å gå ut med. Synes det er skummelt å skulle gå ut alene...

Skrevet

Da er du altfor kresen hehe ;) Gå på noen dates eller chat med noen du synes er sånn halvveis ok, så kan det jo hende de sjarmerer deg på andre måter. Jeg har inntrykk av at de fleste menn på sukker er kun ute etter sex, så du har gode sjanser :P

Hehe, ja, jeg er vel kanskje det dessverre. Jeg har vært på date med en 5-6 stykker, og de har vært veldig hyggelige menn alle sammen, og vi har hatt det fint i noen timer, inntil vi sier hadet og aldri møtes igjen. Har møtt noen til date nummer 2, men da er det plutselig vanskeligere å finne noe å prate om/noe å gjøre.. så det er vel egentlig noe jeg veldig gjerne tar imot: Tips til hva man kan finne på på sukker-date nummer 2. Alle de jeg har møtt har virket seriøse egentlig, ikke spesielt ute etter sex.. Ellers er problem nummer 2 som sagt i første innlegg at jeg er mye borte i forbindelse med jobb, så jeg møter en interessant en, men han er ikke interessert i å vente 3 uker på at jeg skal komme hjem igjen.

Skrevet (endret)

Hvor bor du? :)

Jeg mener det var en lignende tråd her for svært kort tid tilbake som kanskje kan gi deg noen idèer.

Å møte noen man liker er på mange måter et nummerspill. Jo mer du sosialiserer deg, jo større er mulighetene for å møte noen.

Selv møter jeg stort sett jenter på byen, fester og ellers i min sosiale sirkel, men jeg kunne tenke meg å gjøre noe med det og utvide horisontene mine slik at jeg kom mer i kontakt med jenter i hverdagen også. Tenker fortsatt på hva det skulle være. Dansekurs eller bibelgruppe er oppe til vurdering.

Det viktigste er uansett å komme seg ut på noe hvor mulighetene for å komme i kontakt med det motsatte kjønn i det minste er tilstede. Når dette er gjort, gjelder det å gjøre seg så tilgjengelig som mulig når man ser noen man liker. Gi øyekontakt, smil og vær sprudlende. Ta gjerne kontakt selv om du tør. Det er minst like vanskelig for oss menn å ta kontakt i slike situasjoner, så ikke gjør det vanskelig for oss ved å se uinteressert ut.

:)

Endret av -J-
  • Liker 2
Skrevet

Hvor bor du? :)

Jeg mener det var en lignende tråd her for svært kort tid tilbake som kanskje kan gi deg noen idèer.

Å møte noen man liker er på mange måter et nummerspill. Jo mer du sosialiserer deg, jo større er mulighetene for å møte noen.

Jeg bor på Østlandet. Du har helt rett i det du sier, dansekurs er en god ide. Skal se om vi har noe slikt her jeg bor.

Jeg tror jeg ofte oppleves som sprudlende, i hvertfall som glad.. men det er oftest i settinger der jeg føler meg trygg. Møter masse menn på jobben, og til og med en del som har vist interesse, men føler det er litt dumt/uprofesjonelt å involvere meg romantisk med noen der..

Skrevet

Hehe, ja, jeg er vel kanskje det dessverre. Jeg har vært på date med en 5-6 stykker, og de har vært veldig hyggelige menn alle sammen, og vi har hatt det fint i noen timer, inntil vi sier hadet og aldri møtes igjen. Har møtt noen til date nummer 2, men da er det plutselig vanskeligere å finne noe å prate om/noe å gjøre.. så det er vel egentlig noe jeg veldig gjerne tar imot: Tips til hva man kan finne på på sukker-date nummer 2. Alle de jeg har møtt har virket seriøse egentlig, ikke spesielt ute etter sex.. Ellers er problem nummer 2 som sagt i første innlegg at jeg er mye borte i forbindelse med jobb, så jeg møter en interessant en, men han er ikke interessert i å vente 3 uker på at jeg skal komme hjem igjen.

Hvis han ikke gidder å vente 3 uker på deg, så er han ikke mye å samle på i utgangspunktet! Mannfolk :kjefte: (sorry, er litt mannfolkfiendtlig for tiden, så alle råd fra meg burde sikkert tas med en klype salt hehe..) Men altså..hvis du er ute etter kjæreste/forhold, så er du jo heldig som har truffet på menn som virker seriøse. Det er vanskelig å få det til å klaffe, så på det området må du bare være tålmodig. Kanskje noen andre her har tips til hva dere kan gjøre på date nr 2. Jeg kommer sjelden å langt haha. Men når det gjelder sexdates kan det både blir nr 2 og 3 og 4. Hvis du er ute etter sånne dates og mer "useriøse" menn, så er det bare å ha litt halvsexy bilder på profilen din og hinte litt ekstra når deres skriver med hverandre, så finner du fort ut om de er interessert i :sengekos::sjenert:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg lurte litt på akkurat det der med en gang jeg ble singel (i juli/august). Altså. Hvordan treffe og bli kjent med gutter/menn. Men det har liksom løst seg litt etter jeg gikk inn for å komme meg mer ut! Det høres kanskje litt klisjè ut, men alt skjer ikke over natten. Jeg startet først og fremst med å fokusere på å utvide nettverk og treffe nye venner. Tok kontakt med gamle single venner og nye bekjente og foreslo aktiviteter. Kom meg ut og var mer sosial. Etter det gradvis kom på plass er plutselig de interresserte og interressante guttene ikke så langt unna: venners venner, på byn, treningsstudio, noen på sukker osv. Spiller du Wordfeud? Så langt de beste måten å beholde kontakten med de en vil beholde på, synes jeg :)

Endret av PanLi
Skrevet

Møter masse menn på jobben, og til og med en del som har vist interesse, men føler det er litt dumt/uprofesjonelt å involvere meg romantisk med noen der.

Hvorfor det? :)

Skrevet

Ble sjokkert når jeg leste at TS er kvinne!

Du sier du bare finner to kandidater av de du kjenner, enten kjenner du veldig få eller så er du veldig kresen.

Hva med å

1. få deg fler bekjente

2. fire litt på kravene

Lykke til :)

Skrevet

Hva med å engasjere deg i frivillig arbeid?

Har da møtt på en og annen kjekkas gjennom diverse arrangementer ... Skader jo ikke at de faktisk er interessert i å gjøre noe for andre ... frivillig ;)

I verste fall ender du opp med god karma!

Skrevet

Utrolig hvor mye sympati en kvinnegris får av kvinner her inne :)

Tror pipa ville fått en annen låt om TS var en mann...

• Liker 3
Skrevet

Utrolig hvor mye sympati en kvinnegris får av kvinner her inne :)

Tror pipa ville fått en annen låt om TS var en mann...

Tja. Ønske om en "kjæreste, nærhet og sex", som TS skriver, er da ganske allmennmenneskelig.

Skrevet

kvinnegris

haha :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...