Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som trekker inn i huden raskt men likevel hjelper på følelsen av stram hud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

L'occitane sin shea håndkrem er fantastisk! :)

Skrevet

L'occitane sin shea håndkrem er fantastisk! :)

Signerer den!

Fikk også denne i posten her en dag, og den var helt fantastisk(om du liker bananmilkshake-duft da:p). Den var ganske fet og brukte litt tid på å trekke inn, men den funker fjell på tørre hender.

Skrevet

Ts her! Det er ikke det at henda mine er tørre i den forstand at de flasser, men stram hud som etterhvert kan finne på å se litt utslett aktig ut hvis det er riktig ille!

Signerer den!

Fikk også denne i posten her en dag, og den var helt fantastisk(om du liker bananmilkshake-duft da:p). Den var ganske fet og brukte litt tid på å trekke inn, men den funker fjell på tørre hender.

Skrevet

Jeg liker kremene fra L'occitane og Crabtree & Evelyn!

Skrevet

Denne trekker ikke fort inn i huden, men er gull verdt. Jeg bruker Locobase fra apoteket. Masserer godt inn i hendene før jeg legger meg samt at jeg bruker den rett før jeg drar ut. Innen jeg har kommet dit jeg skal så har den trukket inn. Bruker ca 30 min på det.

På dagtid og på jobb så bruker jeg L'occitane SheaButter.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg liker canolaoil rich care fra aco, fåes på apoteket

• 2 uker senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Ditto! Den (Aco Rich) gjer hendene mjuke og fine å sjå til! Og ikkje for dyr. Kvalitet!

Skrevet

L'occitane! Jeg har prøvd omtrent alle andre, og dette er den eneste jeg føler trekker inn OG virker.

Skrevet

Jeg bruker denne, lukter godt, trekker raskt inn og gir fuktighet.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

L'occitane! Jeg har prøvd omtrent alle andre, og dette er den eneste jeg føler trekker inn OG virker.

Signerer. De har de beste håndkremene (og de fineste :jepp: )

Skrevet

Jeg liker Decubal sin håndkrem. Den er parfymefri, trekker raskt inn i huden, og fukter godt. Resultat merkes allerede ved første bruk :jepp: Grunnen til at jeg er så fornøyd med akkurat denne er at jeg har tørr og sensitiv hud, og har prøvd mye forskjellig som ikke har hatt særlig god virkning. Denne kremen er hverken for fet eller for tynn i konsistensen, og gir alt den skal gi. Anbefales på det varmeste!

Skrevet

EOS! Den er absolutt best til hverdagsbruk på dagtid, L'Occitane sin synes jeg blir litt for mektig dersom man skal bruke hendene like etterpå. EOS sin er veldig lett. :)

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg synes Avene Cold Creme er bedre enn L'Occitane.

Skrevet

Ang. L'Occitane: grunnen til at den ikke har blitt min favoritt er at jeg opplever den som for fet, svært parfymert, og trekker altfor sakte inn i huden. Husker spesielt én gang jeg smørte hendene mine med den, og endte opp med å tørke av kremen med papir da den ikke hadde trukket inn etter en time... Decubal får du kjøpt på apoteket, og fungerer som bare det! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...