Tingeling22 Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Hvor lang tid tar det før håret slutter å bli fett dag to? Hvordan har dere gjort det når dere har trappet ned på hårvasken?
Gjest GirlDreamer Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Jeg søkte mye på nettet om dette for noen uker siden. Noen anbefalte grønnsåpe, men det har ikke jeg prøvd. Jeg fulgte råd jeg fant fra flere personer om å ikke vaske håret på en uke. Lite fristende, men det hjalp (bare bruk lue/hodeplag når du er ute blant folk). Når jeg gikk en hel uke uten å vaske, så holdte håret mitt seg rent iallefall i tre dager, og hvis jeg husker rett så kunne jeg fint gått uten den fjerde dagen og. Falt desverre litt ut av det siden jeg var med på ting som gjorde at jeg følte jeg måtte vaske det oftere Men prøver igjen nå!
Tingeling22 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2012 Ja det der er jo ulempen da... Håret mitt ser fett ut etter to dager og det ser jo ikke så delikat ut. Jeg søkte mye på nettet om dette for noen uker siden. Noen anbefalte grønnsåpe, men det har ikke jeg prøvd. Jeg fulgte råd jeg fant fra flere personer om å ikke vaske håret på en uke. Lite fristende, men det hjalp (bare bruk lue/hodeplag når du er ute blant folk). Når jeg gikk en hel uke uten å vaske, så holdte håret mitt seg rent iallefall i tre dager, og hvis jeg husker rett så kunne jeg fint gått uten den fjerde dagen og. Falt desverre litt ut av det siden jeg var med på ting som gjorde at jeg følte jeg måtte vaske det oftere Men prøver igjen nå!
Gjest GirlDreamer Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Tro meg håret mitt så veldig lite delikat ut når jeg ventet så lenge, og jeg klarte nesten ikke å vente så lenge, men det var verdt det. Og særlig nå på vinteren har man jo litt grunn til å bruke lue og.
mittlilleland Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Håret mitt holder seg flott i en uke. Nettopp fordi jeg vasker det en gang i uken! 1
Gjest Ruccola Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Tørrshampo!!! Genialt, og gir deg en ekstra dag før det må vaskes Jeg bruker REF sin Denne Har ikke prøvd noen andre, men syns denne gjør en god jobb Må huske å gni det godt inn om en har mørkt hår for ellers kan det bli et lite gråskjær i håret (Sånn som med volumpudder) Med meg blir håret også mindre fett om jeg bruker balsam bare i tuppene. Det tetter til porene i hodebunnen om balsamen kommer dit. Altså jeg masserer den ikke inn i håret sånn som med shampo, bare lar hendene med balsam i, gli utover lengdene.
MiamiNice Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 Dessverre får man enda mer fett hår av å bruke lue, vær obs på det. Det samme hvis man har håret stramt i hestehale.
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Hva er galt med å vaske håret når det trengs, med litt mild shampoo? Annen hver dag høres da ikke ille ut det? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå