Gå til innhold

Beurer pulsklokke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg og forloveden har akkurat kjøpt oss pulsklokker fra Beurer. Men, hans klokke plukker opp signaler fra kondisjonsapparatet han bruker (sykkel), og viser jo litt sinnsyke verdier. Uansett, er det andre som har opplevd dette og har tips til hva han kan gjøre? I brukerveiledningen står det bare at man skal fjerne seg fra kilden til inteferensen, men det er jo litt vanskelig når den kommer fra selve sykkelen man sitter på.

Kan man gjøre noe, eller er det bare å returnere pulsklokken til selger? Er jo ikke mye poeng i å bruke en klokke som viser feile verdier.

Kan jo legge til at min klokke fungerer akkurat som den skal, men jeg bruker ikke samme type sykkel til min kondisjonstrening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig å "slå av" apparatet på sykkelen?

Hvis ikke, hadde jeg tatt kontakt med leverandøren.

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at man må ha en klokke som er KODET for ikke å motta signaler fra andre apparater og andre pulsklokker. Er klokkene deres kodet?

Skrevet

Nei, kan nok ikke slå av apparatet, og jeg mener at klokkene ikke er det. Står heller ingenting i bruksanvisningen om det. Må vi bare returnere hans klokke da, og se etter en som er spesifisert at ikke skal plukke opp signaler fra treningssykkelen?

Syns det er litt rart at min klokke ikke plukker opp signaler fra hans brystrem, da...

Takk for svar, forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...