Skusla Skrevet 13. januar 2004 #21 Skrevet 13. januar 2004 Deler av innlegget er slettet, da det du siterte til er slettet. Remyline Moderator Syntes det er flott at du fant ut mer om dette du som startet tråden. Vi har vel alle våre forskjellige fantasier som vi tenner på- fra ganske tradisjonelle til litt mer uvanlige. Syntes du er tøff jeg, som står fram med det. Så lykke til med prøvinga.. :D
Gjest Bleiejente Skrevet 17. februar 2004 #22 Skrevet 17. februar 2004 Hei, det er meg igjen, som startet tråden Som dere ser har jeg endret på "nicket". Har altså kommet meg et skritt videre :-) I går hadde jeg bleie på meg for første gang siden jeg var liten :-) Bestilte et par vareprøver på Tena.no og fikk i går levert 4 stk bleier. " 2 stk vanlig tape bleier og 2 stk trusebleier. Det er merkelig, men gud så våt jeg ble med engang jeg åpnet pakken og så bleiene, og det ble ikke bedre da jeg tok på meg tapebleien. De var så myke og gode, og kjærtegnet meg så deilig i mellom bena. Fikk en herlig følelse som sitret igjennom kroppen der jeg stod og kikket på meg selv i speilet. Var en blanding av fryd og samtidig spenning i form av at dette var noe "forbudt" om dere skjønner
Gjest glamourgirl Skrevet 17. februar 2004 #23 Skrevet 17. februar 2004 Så godt for deg! Jeg er glad å høre at du har funnet ut mer om deg selv og din egen seksualitet! Lykke til! Klem Glammy
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #24 Skrevet 17. februar 2004 nei ærlig talt folkens! dette er et tulle innlegg som sikkert er skrevet av en fjortis som har det moro med andre, det er bare fjortiser som kan le av noe så barnslig som dette..... jeg vet at det finnes folk som kan tenne på bleier, men måten personen skriver dette på, tyder på at det er tull, det er ekstremt sjeldent at slike personer er åpne om fetisjen sin på denne måten.... :o :o :o
Gjest Kari Anne Skrevet 17. februar 2004 #25 Skrevet 17. februar 2004 Hun som startet, hadde jo ikke fortalt om fetisjen sin før hun skrev det her. Vi er da veldig mange som har denne legningen, se på 4 F-forumet som jeg fortalte om ovenfor du Gjest.
Bettan* Skrevet 17. februar 2004 #26 Skrevet 17. februar 2004 nei ærlig talt folkens! dette er et tulle innlegg som sikkert er skrevet av en fjortis som har det moro med andre' date=' det er bare fjortiser som kan le av noe så barnslig som dette.....[/quote'] Hvem ler? og hva er barnslig?
Gjest glamourgirl Skrevet 17. februar 2004 #27 Skrevet 17. februar 2004 Kjære deg gjest! Denne jenta hadde aldri snakket om sine fantasier før, og åpnet seg her på KG. Det synes jeg det står respekt av, og det ser ut som hun fikk hjelp og råd hun kunne ha utbytte av. Å ta mennesker seriøst er viktig, vi har noen luringer her på KG, men i utgangspunktet er disse rimelig lette å plukke ut. Jeg følte at bleiejenta var seriøs, og det er viktig å få aksept for sin legning, om enn bare på nettet. Jeg kan også spørre om ting her, som jeg aldri ville tatt opp med venner, fordi det er for sært, og eller privat. Det faktum at bleiejenta tok opp tråden sin igjen, og fortalte oss hvordan det har gått med henne, ettter ganske lang tid, ser jeg på som et tegn på at hun er ganske seriøs!
Gjest Uandme Skrevet 12. juli 2004 #28 Skrevet 12. juli 2004 Hei der Marie! Flott innlegg ;-) Du er langt fra alene med denne fetishen. Jeg er en mann på 36 og liker også veldig godt å ha på meg en bleie. Jeg har hatt denne fetishen lenge, men skammen over å like dette legger en stor demper på å leve den ut. Jeg har hatt Tena bleier hjemme og brukt dette av og til og synes det er kjempdeilig, men etterpå er det bare skam og ikke så gode tanker. Jeg liker også veldig godt å få jenta (ekser) med på dette. Jeg hadde aldri på meg bleie samtidig som henne. Jeg er vel ikke tøff nok til det. Men jeg blir vanvittig kåt av å se en jente ha på seg en bleie. Mange av mine tildligere kjærester var med på dette faktisk. Det er nok mange andre jenter som liker dette, men de holder nok det for seg selv. Kunne godt tenke meg at flere åpnet seg for andre på nettet slik du har gjort Marie. Skriv gjerne mer om hva du liker med dette.
Icy Skrevet 12. juli 2004 #29 Skrevet 12. juli 2004 Jeg er en jente på 23 år som har en sterk fantasi om å bli behandlet som et lite barn. Jeg drømmer ofte om dette om natten' date=' at kjæresten min steller meg og gir meg ren bleie på. Ofte våkner jeg og er kliss våt i skjeden av dette. Jeg skammer meg noe forferdelig over disse drømmene og har ikke turt å fortelle om de til noen. Hvordan er det mulig å fantasere om det å bruke bleie? Hvor kommer slike tanker og fantasier fra, og hvorfor blir jeg opphisset av de?[/quote'] Ingenting å bekymre seg for dette går innunder kategorien "normalt". Som du skrev i dine siste innlegg så er det mye slikt, og iallefall på nettet vil jeg tro uten at jeg selv har søkt så mye etter det. Alle har "sine spesielle" ting de tenner på. Å tenne på å gå / bruke bleier er ikke rart i det hele tatt. Husker jeg selv hadde slikt i tankene når jeg var i slutten av puberteten! Men den gangen gjorde jeg aldri noe med det for som du sa det var "ikke normalt" tenkte jeg. I det siste innlegget ditt skrev du at du fikk bleiene du hadde bestilt Supert. Og må være konge at du kan bli så kåt / våt bare ved å ha på deg noen bleier. Må være en meget spennende og artig opplevelse for deg. Og ikke la negative tanker rundt det få stoppe deg Lykke til med deg og bleiene
Gjest *Fiona* Skrevet 15. juli 2004 #30 Skrevet 15. juli 2004 Har lest en del både psykologi og "sexologi", og det som går igjen i denne forbindelsen er at det for de fleste går en sunn linje mellom hva man fantaserer om å gjøre, og hva man faktisk kan/bør/vil gjennomføre. Hva dette regnes som, er vel opp til hver enkelt. Men at det ikke nødvendigvis er alt som for enhver pris må leves ut, eller alt er like sunt, er det vel ingen tvil om - hvis alles fantasier hadde blitt levd ut ville sikkert verden sett temmelig annerledes ut... For meg som forbinder bleier med barn og avføring, ville jeg ikke vært sammen med noen med denne fetisjen. Jeg ville søkt å finne noen som hadde noe til felles med meg - som på alle andre områder i livet. Men så lenge det finnes flere om dette, burde det jo være mulig å finne noen du leve dette ut sammen med uten å skamme deg. Lykke til.
Fremhevede innlegg