Gjest Skamfull Skrevet 5. januar 2004 #1 Skrevet 5. januar 2004 Jeg er en jente på 23 år som har en sterk fantasi om å bli behandlet som et lite barn. Jeg drømmer ofte om dette om natten, at kjæresten min steller meg og gir meg ren bleie på. Ofte våkner jeg og er kliss våt i skjeden av dette. Jeg skammer meg noe forferdelig over disse drømmene og har ikke turt å fortelle om de til noen. Hvordan er det mulig å fantasere om det å bruke bleie? Hvor kommer slike tanker og fantasier fra, og hvorfor blir jeg opphisset av de?
Gjest Skamfull Skrevet 5. januar 2004 #2 Skrevet 5. januar 2004 Dette innlegget burde kanskje heller ha ligget under seksualitet?
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2004 #3 Skrevet 5. januar 2004 Jeg tror at hvis en tenner på noe, som er litt utenom normalen, så skal man ikke tenke på mye på hvorfor man tenner på dette. Da ender man bare opp med å føle seg så smått unormal. Jeg kan bli våt og få orgasmer av veldig mye rart, og prøver å tenke at kult, jeg vet da iallefall om ulike ting jeg tenner på. Det eneste jeg vil råde deg til er å være veldig trygg med og på den personen du eventuelt ber om å utforske dette sammen med deg. Noen vil nok syns det er rart... Så kanskje du bør holde det på et fantasinivå til du er trygg nok på en partner til å leve ut dette... Uansett, skitten eller unormal er du ikke!
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #4 Skrevet 5. januar 2004 Hei, syntes ikke du har noe og skamme deg over jeg, det er bare de som ikke tør utforske litt som syntes at bleier er tabu. Jeg tror mange syntes det er spennende med bleier og plasten det bringer med seg. Vær glad for at du tør prøve.......GJØR DET !!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. januar 2004 #5 Skrevet 5. januar 2004 Jeg er HELT sikker på at jeg har sett dette innlegget før...
marie28 Skrevet 5. januar 2004 #6 Skrevet 5. januar 2004 Det vet jeg ikke noe om dessverre, da må du bare unnskylde min tankemåte, er litt ny her inne, skal bli flinkere ti lå logge inn i fremtiden. Jeg tror jeg kan sette ganske mange kroner på at du ALDRI finner et identisk innlegg her inne, men at noen har de samme tanker og syn på ting er vel heller ikk uvanlig. Takk.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. januar 2004 #7 Skrevet 5. januar 2004 Sorry, ikke meningen å være slem eller spydig, men jeg er helt sikker på at jeg har sett et mer eller mindre identisk innlegg her før, og at vedkommende (gjest) som startet tråden aldri svarte. Det endte med at innlegget ble ansett som kødd - og det er jo ikke veldig hyggelig hvis du mener dette seriøst. Ingenting galt om deg, altså, men det er noen som synes det er festlig å komme med sånne ting bare for å se om folk tar dem seriøst. Mener du det alvorlig, så sier jeg som de andre: Kjør på, ha det gøy og lev livet ditt. mvh, Bjørnsdatter
marie28 Skrevet 5. januar 2004 #8 Skrevet 5. januar 2004 Ingen ting galt til noen her inne, men jeg har mine lyster og har erfaring med wet på mange måter :-)) Så får folk ta meg for den jeg er.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #9 Skrevet 5. januar 2004 Har jeg forstått saker og ting riktig når "marie28" er 23 år?
marie28 Skrevet 5. januar 2004 #10 Skrevet 5. januar 2004 Har jeg forstått saker og ting riktig når "marie28" er 23 år? da har du ikke skjønt noen ting :-)))) Jeg svarte på et innlegg, uten å være innlogget. **beklager** Det stemmer riktig nok at jeg ikke er 28 år, men nicket er gammelt...og har en helt annen forbindelse, men er mitt faste.
Gjest Skamfull Skrevet 6. januar 2004 #11 Skrevet 6. januar 2004 Jeg tror at hvis en tenner på noe' date=' som er litt utenom normalen, så skal man ikke tenke på mye på hvorfor man tenner på dette. Da ender man bare opp med å føle seg så smått unormal. Jeg kan bli våt og få orgasmer av veldig mye rart, og prøver å tenke at kult, jeg vet da iallefall om ulike ting jeg tenner på. Det eneste jeg vil råde deg til er å være veldig trygg med og på den personen du eventuelt ber om å utforske dette sammen med deg. Noen vil nok syns det er rart... Så kanskje du bør holde det på et fantasinivå til du er trygg nok på en partner til å leve ut dette... Uansett, skitten eller unormal er du ikke![/quote'] Tusen takk glamourgirl for et seriøst og godt svar. Skal prøve å ikke tenke for mye på hvorfor jeg tenner på dette, men det er jammen ikke lett og ja tanken om at jeg er unormal har streifet meg mer enn en gang. Jeg er selv ikke klar til å gå videre med fantasien enda, så da er det vel naturlig at jeg holder den for meg selv inntil jeg har fått orden på egne tanker på området.
Gjest glamourgirl Skrevet 6. januar 2004 #12 Skrevet 6. januar 2004 Godt at du satte pris på svaret mitt. Det er ikke noe stas å skrive innlegg når du er usikker, og så ikke få tilbakemeldinger. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #13 Skrevet 6. januar 2004 Innlegg slettet. Hege (daglig leder) http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #14 Skrevet 7. januar 2004 Skal prøve å ikke tenke for mye på hvorfor jeg tenner på dette' date=' men det er jammen ikke lett og ja tanken om at jeg er unormal har streifet meg mer enn en gang. Jeg er selv ikke klar til å gå videre med fantasien enda, så da er det vel naturlig at jeg holder den for meg selv inntil jeg har fått orden på egne tanker på området.[/quote'] Av alle ting man hører om at folk kan tenne på, er vel ikke dette så underlig eller rart? Og helt ufarlig også. Hvor mange er mange? Og spiller det egentlig noen rolle? Det finnes neppe noen seriøs statistikk på hvor mange som tenner seksuelt på hva, men dette med bleier er ikke noe ukjent fenomen.
Gyldenløwe Skrevet 7. januar 2004 #15 Skrevet 7. januar 2004 Skamfull, ingen grunn til å være det. Tror ikke fetishen din, eller hva man skal kalle det, er så veldig uvanlig. Så en dokumentar en gang om voksne mennesker som likte på å bli behandlet som små barn med bleier og smukk og hele greia. For noen var det seksuelt, for andre var det visstnok en sterk trygghetsfølelse. Tror de kalte seg "adult babies" eller noe slikt, og mener at sexologen kalte det "infantilisme". Gjør noen Google-søk og se om ikke du kan finne litt info. En ufarlig greie i seg selv, som du ikke skal være redd for å utforske. Men hvis du skal involvere kjæresten din tror jeg du bør gjøre det litt forsiktig. Sannsynligvis (og forhåpentligvis?) har ikke han noen seksuelle følelser knyttet til det å behandle deg som et lite barn, og kan kanskje synes det gir ubehagelige vibber. Vet jeg selv hadde vært skeptisk hvis jeg hadde blitt ønsket involvert i noe slikt. Men om ikke det er noe han tenner på kan det jo likevel tenkes at han kan gjøre noe som bare er fint for deg også! Lykke til!
Gjest KariAnne Skrevet 8. januar 2004 #16 Skrevet 8. januar 2004 Det er et norsk forum for oss som ikke er helt A4, noen som tisser på seg med vilje, noen som liker bleier-you name it Se på http://www.network54.com/Hide/Forum/150797 KariAnne (som er sånn)
marie28 Skrevet 8. januar 2004 #17 Skrevet 8. januar 2004 Det er en god svens side om dette www.diaper.nu der finner man likesinnede og chatte med, riktignok er de fleste menn, men det er noen damer der også.......tror jeg da i hvertfall.
Gjest Ikke skamfull lenger Skrevet 9. januar 2004 #18 Skrevet 9. januar 2004 Hei Tusen takk for svar alle sammen, det er med stor glede jeg leser all støtten dere gir meg, det kommer faktisk som en stor overraskelse. Jeg var forberedt på å få mye "dritt" etter at jeg la ut mitt innlegg. :D Har den siste tiden brukt mye tid på å surfe rundt på internett, og i tillegg til deres svar her, har jeg funnet ut at jeg langt i fra er alene om å tenne på bleier, det er faktisk mange av oss. Veldig mange. Det kryr jo av sider hvor folk står frem med sin interresse. Har lært meg at det er 2 hovedkategorier av oss: 1. Bleie elskere (diaperlovers) 2. Voksne babyer (adult babies) I den første kategorien finner man de som tenner på det å gå med bleie og bli stelt og tatt vare på, mens den andre kategorien omfatter de som tar steget fullt ut. Det vil si personer som vil kle seg som baby, og behandles som baby på alle måter med smukk, tåteflaske, smekke, spise babymat osv. Felles for de fleste er at de lever ut sin interesse i smug i frykt for hva omverdnen måtte tro og mene. Det virker ut i fra hva jeg har lest så langt som om at mange tror at personer som tenner på bleier er potensielle overgripere. Altså pedofile som bare venter på å kunne utnytte et barn seksuelt. Dette er jo sinnsykt!. Når man har en slik interesse så ønsker man jo selv om bli behandlet som et lite barn, man tenner på å bli satt i en situasjon der andre setter på en bleie og steller med en. I min søken på nettet kom jeg over en flott side laget av en norsk jente omtrent på min alder, eller hun var i hvert fall det når siden ble laget. http://home.no.net/babyvamp/. Etter å ha lest denne siden fikk jeg på en måte en indre ro, jeg har begynt å akseptere at jeg har en interesse for og tenner på en fantasi om å bruke bleier. Tror kanskje jeg skal utforske dette litt mer jeg :D
Gjest glamourgirl Skrevet 9. januar 2004 #19 Skrevet 9. januar 2004 :D Så fint! Godt å høre at et forum som dette også kan være til hjelp. Lykke, lykke til! Klem Glammy
Gjest KariAnne Skrevet 9. januar 2004 #20 Skrevet 9. januar 2004 Kjempefint - Jeg er i hvert fall stolt av min legning. Jeg er singel så jeg er ofte baby hjemme alene og koser meg med det. Selv om det hadde vært deilig å hatt en babygutt, har jeg ikke funnet noen ennå da. - Jeg bruker bleier til daglig både på jobb og fest. Når noen spør, beklager jeg "lekkasjen" min. Oxo er det jo veldig praktisk. - Du bør jo fortelle kjæresten din om lengselen din, han kan jo ikke si annet enn at han kan prøve å "stelle" deg. Lykke til
Fremhevede innlegg