Padmee Skrevet 5. januar 2004 #1 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg merket i julen at Sjef hadde blitt veldig matt i øynene sine, de skinte ikke sånn som de pleier. Min mann trodde kanskje det kunne være grå stær, så derfor lurte jeg på om noen her har vært borte i det på katt og hvordan det i så fall vil arte seg. Det er uaktuelt å ta med Sjef til dyrlegen da det er mamma som har henne, og ho drar ikke den lange turen bare for det. Dessuten er det ingen smådyrklinikk der heller. Bare dyrleger for store dyr som også tar seg av litt småting på smådyr. Sjef blir 12 år i månedskiftet april/mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. januar 2004 #2 Del Skrevet 5. januar 2004 Ser ut til at behandling av grå stær koster ca 7500kr pr øye... Rimelig mye.. :o (vetrinærhøyskolen) Hvis det bare er på ett øye, vil katten kunne klare seg ok, vil jeg tro. Søk litt på google.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 5. januar 2004 #3 Del Skrevet 5. januar 2004 Katta til samboerens mamma har grå stær på det ene øyet. Hun er tydelig blind på det øyet, og pupillen er kraftig forstørret, samtidig som at øyet er matt og sløret. Hun lever som vanlig, og er vel ca. 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 6. januar 2004 Sjef er matt i begge øynene sine, og pupillene er veldig store. Men ho lever som normalt ho også, ikke så vanskelig kanskje siden ho aldri går på jakt etter annen mat enn den som ligger i matskålen på kjøkkenet. Vi kommer vel til å merke det hvis det blir til hinder for henne og ho begynner å lide under det. Da blir det vel de evige jaktmarker, eventuelt den evige lenestol for henne. Jeg får se tiden an og se hvordan det går med henne. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå