Gjest sexysadie Skrevet 10. januar 2004 #21 Del Skrevet 10. januar 2004 Det skal jeg love deg!! Har du ært og tittet på Bim? Prøv å si at du stadig vekk gir barnet ditt saft eller at du går lite turer ut. Da blir du lynsjet! Bim er d ett mor/barnforum? Nei kikker aldrig på slike fora. Er livredd for å bli preget av slike kjerringer som lever igjennom barna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 10. januar 2004 #22 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg skal ikke amme min neste, men det er iallefall IKKE for at puppene blir stygg! Puppene blir jo like snåle etter en graviditet så.. Og uansett så er vel barnet mer verd en pupper?? Slike som deg gjest gjør at det er kjipt for oss som ikke kan amme å si det høyt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. januar 2004 #23 Del Skrevet 10. januar 2004 Bim er d ett mor/barnforum? Nei kikker aldrig på slike fora. Er livredd for å bli preget av slike kjerringer som lever igjennom barna sine. Barn i Magen og Nybakt mamma. DER er det mase gærninger!! ALLE er perfekte mødre! Kjempegøy! (Var forøvrig der jeg fant link til KG, og siden har jeg ikke vært der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. januar 2004 #24 Del Skrevet 10. januar 2004 folk er litt skrullete når de har fått en baby; tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. januar 2004 #25 Del Skrevet 10. januar 2004 Er det ikke praktisk å amme da? 3 mnd er lite, opp om natten for å varme flaske. Takke seg til å legge ut en pupp!!! MEN: Jeg er helt for at hver enkelt kvinne skal bestemme hvorvidt hun vil amme eller ikke. Vi er alle forskjellige, og har forskjellig bakgrunn for avgjørelsene vi tar, og det må respekteres. Men ikke å amme for at kroppen endrer seg? Hm... Kanskje adoptere? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #26 Del Skrevet 10. januar 2004 Sexy Sadie. Jeg bruker å være på nybakt mamma og din baby. Det betyr ikke at jeg lever gjennom barna mine. Barnet har naturligvis en stor plass i livet mitt men det betyr ikke at jeg ikke har et liv utenom barn også. Er greit å være på forum som er for de som har barn også fordi man får en del tips og kan lese om andres erfaringer. Liker ikke å bli kalt en skrullete kjærring fordi jeg har barn. Har ikke opplevd at det er konkurranse om å amme lengst. Synes det blir rart når barna går selv og enda får pupp. Men det er nå min mening. Selv ammet jeg til barnet vårt var ca 6 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. januar 2004 #27 Del Skrevet 10. januar 2004 Ta det til seg den som vil den der setningen om skrullete kjerring.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 10. januar 2004 #28 Del Skrevet 10. januar 2004 Hele morroa med å få barn er å få lov å være så skrullete man bare vil, for så å skylde på hormoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. januar 2004 #29 Del Skrevet 10. januar 2004 Så det er moroa med barn??? Ja ja ja ¨' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #30 Del Skrevet 10. januar 2004 Mine er bare stive :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2004 #31 Del Skrevet 11. januar 2004 NEI; DU BLIR ALDRI NOEN GANG SOM FØR. Du vil bli verre med årene. tar deg ikke seriøst. Minner meg mye om et annet puppestykke her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilkMaiden Skrevet 11. januar 2004 #32 Del Skrevet 11. januar 2004 Ikke at jeg egentlig engasjerer meg så mye i amming og barn generelt (Det er lenge til jeg har tenkt å utsette meg for noe slikt). Men: Amming er jo tross alt hovedgrunnen til at vi har pupper. De er faktisk ikke bare der for å pynte opp og glede gutter og menn i alle aldre. Så om ammingen gjør dem litt snodige, er det vel bare et tegn på at de har utført sin oppgave. Og plager det en så mye at de har blitt tomme og slappe er det jo ikkenoe problem å fikse dette kirurgisk. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 12. januar 2004 #33 Del Skrevet 12. januar 2004 Gleder meg veldig til å amme jeg. Tror det er positivt både for mor og barn, fysisk og psykisk. At puppene blir slappe og tomme etterpå gir jeg en lang f**** i! Det er må være enormt stort å bringe et barn til verden, og kunne gi det næring fra sin egen kropp. Er jeg så heldig å få til ammingen skal jeg søren meg være fornøyd, og ikke la forfengelighet overskygge det formålet puppestellet faktisk er designet for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Skrevet 12. januar 2004 #34 Del Skrevet 12. januar 2004 Amming ER bra for babyen, det vet vi jo. Selvsagt påvirker et svangerskap kroppen, ganske innlysende igrunnen når man ser på en sprengferdig vordene mor rett før hun skal føde. Om man skal amme eller ei, det får faktisk bli opp til den enkelte. Men det beste med amminga for meg var at det var så lettvint og tilgjengelig hele tiden. Om natten ble det minimalt med fuzz, og babyen sov snart over natten. På dagtid kunne jeg farte rundt uten å bekymre meg for hvor jeg kunne få varmet flasken til neste måltid. Det kuleste rent egoistisk var at de ekstra svangerskaps kiloene rant av meg uten den minste anstrengele. Hva puppene mine anngår strutter de selvsagt ikke like mye som før, men jeg er ikke missfornøyd heller. Hvis du er blitt så missfornøyd med brystene dine, kan du ikke gjøre noe med det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2004 #35 Del Skrevet 13. januar 2004 "tomme" pupper? hehe...... Velkommen til den virkelige verden! Vi er faktisk utsyrt med bryst for å amme!!! Ja, de forandrer seg etter graviditet! Nei, de kommer ikke til å se nøyaktig ut som før. Og nei, jeg føler ikke med deg. Dette er ikke noe stor greie, det er faktisk sånn livet er. Etterhvert som vi blir eldre siger de enda lenger ned , i takt med det store rumpefallet og appelsinhudens inntog. Selvfølgelig vil en graviditet sette sine spor på kroppen, hva hadde du trodd???Det som er patetisk er når flotte kvinner tror de ikke skal bli merket av livet på noe sett og vis, men vandre rundt som evige ungdommer med spretne pupper til livets slutt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 14. januar 2004 #36 Del Skrevet 14. januar 2004 Sikker på at det ikke er tyngdekraften som henter deg inn da? Puppene vil jo legge på seg under svangerskapet, de forbereder seg til å bli matstasjon uansett om moren velger å amme eller ikke. Dessuten legger de aller fleste på seg litt ekstra fett under svangerskapet, og fett trives godt i pupper. Fett er også tøyelig, og tyngdekraften liker godt å leke med de. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men du bør ta innover deg at tyngdekraften river og sliter i kroppen din nedover mot bakken hele ditt liv. De puppene du hadde da de var nye, ca. 15 år, har du ikke når du er 35. Da har tyngdekraften fått lekt seg i 20 år! Og da har vi ikke engang begynt å snakke om andre fettrike kroppsdeler som siger, som rumpe, mage, overarmer, kalkunhals. De vil alle gjenforenes med bakken. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå