AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Er 160 høy, veier 49 kg og har trent aktivt, ca 5 dager i uka, 1-2 timer om dagen, enten kveld eller morgen, siden november. Har gått ned 3.5 kg, og har strammet opp endel. Nå begynner magen å bli stram, og jeg kan se ned på den, og faktisk like det jeg ser! I begynnelsen lå jeg på ca 4000 - i uka, og gikk ned disse 3.5 kg på litt over to mnd. Spiser magert og sunt, men -mye- , og jeg spiser akkurat det jeg vil om lørdagen. Noen dager er det selvfølgelig hardt, når jeg vil spise ALT jeg kommer over, vil ikke opp av sofaen osv, men disse dagene blir det færre av. Dessuten unner jeg meg litt godt i ukene dersom jeg har mensen eller har en jævlig dårlig dag. Trener da mer den dagen, eller tar det igjen neste dag. Poenget mitt er at hvis JEG kan gjøre det, kan alle gjøre det! Jeg liker faktisk kroppen min så godt at jeg gleder meg til å gå i bikini 2
hilde1 Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Er 160 høy, veier 49 kg og har trent aktivt, ca 5 dager i uka, 1-2 timer om dagen, enten kveld eller morgen, siden november. Har gått ned 3.5 kg, og har strammet opp endel. Nå begynner magen å bli stram, og jeg kan se ned på den, og faktisk like det jeg ser! I begynnelsen lå jeg på ca 4000 - i uka, og gikk ned disse 3.5 kg på litt over to mnd. Spiser magert og sunt, men -mye- , og jeg spiser akkurat det jeg vil om lørdagen. Noen dager er det selvfølgelig hardt, når jeg vil spise ALT jeg kommer over, vil ikke opp av sofaen osv, men disse dagene blir det færre av. Dessuten unner jeg meg litt godt i ukene dersom jeg har mensen eller har en jævlig dårlig dag. Trener da mer den dagen, eller tar det igjen neste dag. Poenget mitt er at hvis JEG kan gjøre det, kan alle gjøre det! Jeg liker faktisk kroppen min så godt at jeg gleder meg til å gå i bikini SÅ flink du har vært! Fortsett slik
gira97 Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 hva trener du? har lagt på meg 5 kg, pga p piller tror jeg. Ga me sånn appetitt i tillgg til lite mosjon. Jeg trener på senter 3 dager i uka, og da er jeg med på minst 2 timer. (1 time arobic og spinning eks ) de andre dagene er jeg opptatt me ridning og annet. Alikvel vrker d ikke som jeg blir tynnere. Har så mye sideflesk !! Og magen har blitt større .
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 hva trener du? har lagt på meg 5 kg, pga p piller tror jeg. Ga me sånn appetitt i tillgg til lite mosjon. Jeg trener på senter 3 dager i uka, og da er jeg med på minst 2 timer. (1 time arobic og spinning eks ) de andre dagene er jeg opptatt me ridning og annet. Alikvel vrker d ikke som jeg blir tynnere. Har så mye sideflesk !! Og magen har blitt større . Uffda Been there! Trener cardio og styrke. Få deg en pulsklokke,da ser du hvor mye du forbrenner, og det blir lettere å trene rett! ts
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 hva trener du? har lagt på meg 5 kg, pga p piller tror jeg. Ga me sånn appetitt i tillgg til lite mosjon. Jeg trener på senter 3 dager i uka, og da er jeg med på minst 2 timer. (1 time arobic og spinning eks ) de andre dagene er jeg opptatt me ridning og annet. Alikvel vrker d ikke som jeg blir tynnere. Har så mye sideflesk !! Og magen har blitt større . Da spiser du for mye mat. Enkelt og greit. Om man spiser mer enn forbrenner, vil man gå opp i vekt enten man trener eller ei. Vil forøvrig anbefale styrketrening også, og ikke bare kondisjonstrening som du nevner her. Man får raskere en stram og veltrent kropp dersom man klarer å få litt størrelse på musklene, ved siden av å gå ned i fettprosent. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå