Gå til innhold

Date hjemme hos ham - hvilket antrekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kjekk og interessant mann jeg har hatt en god tone med lenge har invitert meg hjem til ham en kveld neste uke for litt rødvin og en god samtale.

Jeg er singel for første gang på lenge, og er litt usikker på hva jeg skal ha på meg på denne "daten". Har selvsagt lyst til å se smashing ut, men ikke overpyntet eller noe slikt.

Hva ville dere hatt på dere for vindate hjemme hos en heit mann? :gjeiper: Jeg er slank og har pen figur, så det meste funker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kjekk og interessant mann jeg har hatt en god tone med lenge har invitert meg hjem til ham en kveld neste uke for litt rødvin og en god samtale.

Jeg er singel for første gang på lenge, og er litt usikker på hva jeg skal ha på meg på denne "daten". Har selvsagt lyst til å se smashing ut, men ikke overpyntet eller noe slikt.

Hva ville dere hatt på dere for vindate hjemme hos en heit mann? :gjeiper: Jeg er slank og har pen figur, så det meste funker.

Noe du føler deg fin og vel i, men ikke for pyntet. Jeg er i samme situasjon som deg, og har tenkt endel på dette med antrekk på date og sånt :) Selv ville jeg nok ha gått for jeans (synes skinny jeans er fint for deg som er slank), og en pen, men ikke altfor pyntet eller utringet topp (mer nedtonet enn jeg ville vært på fest eller ute på byen), fine øredobber (eller andre smykker) og naturlig sminke. Tror menn liker at jenter er naturlige jeg.

Selv liker jeg å tone ned overdelen i sånne situasjoner, gjerne med en cardigan utenpå, kjekt å ha hvis det skulle bli litt kjølig.

Skrevet

Og pent undertøy! Sånn i tilfelle, hehe. Daten er jo hjemme hos ham, med vin involvert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...