AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Dere som har hatt festeblødning, hvordan så det ut, hvor lenge varte det? Jeg er 24, og har gått på p-piller i 7år, med ett års opphold for noen år siden, hvor syklusen var som en klokke fra dag 1. Jeg bruker pillene uten å utsette, dvs jeg får "mensen" hver fjerde uke. Det har aldri vært noe kluss med dem. Men nå har jeg hatt en liiten blødning i to dager (type rosa utflod), selv om jeg ikke skal ha mensen før neste onsdag. Tenkte ikke særlig over det igår, men i morges kom jeg på at jeg har gått på antibiotika i to uker, siste tabletten tok jeg på mandag. Så nå begynner jeg å lure litt:/ Når kan jeg ta en graviditetstest? Vanligvis er jo det den dagen du egentlig skulle hatt mensen, men jeg får jo ikke skikkelig mens med pillene. Og når er det vanlig å få en festeblødning? Vi har hatt sex så og si hver dag siste 4 ukene.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Ser nå at jeg kanskje har postet i feil forum. Kan tråden flyttes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå