AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Jeg skal ha et par søte lave Minnetonka-mokkasiner. Prisen i USA er 240 kroner, men de sidene jeg har vært på sender ikke Minnetonka utenfor USA. De har international shipping på alt annet utenom Minnetonka-skoene. Jeg har adresse både i England og Norge, regner med det er lettest til England. Men hvis jeg skal bruke de store nettbutikkene her (Office etc.) så koster det 62 pund for samme sko! Er det noen som vet om en side der de har Minnetonka til vanlig amerikansk pris? Det er én side jeg ikke husker navnet på som har 'alt' av sko og sender internasjonalt, men det er en scam selv om den faktisk ble linket til hos Min mote for ikke lenge siden. Et lett Google-søk viser at den fører til at du blir meldt inn i noe betalingsgreier som trekker deg månedlig osv.
Tbag Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Shopbop fører minnetonka:-) Ellers ville jeg sjekket litt rundt på ebay, der finner man det meste.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Shopbop sender ikke Minnetonka utenfor USA, dessverre.
Tbag Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Shopbop sender ikke Minnetonka utenfor USA, dessverre. Visste at de ikke shippet de til norge, men tenkte de kanskje gjorde det til england, men da er det jo greit. Men hvorfor ser du ikke på ebay? De har jo MASSE minnetonka der og de alle fleste er splitter nye. Lettere blir det ikke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå