Gå til innhold

Noen som serr på Dr Phil i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hva er det snakk om?

Gjest frøken am
Skrevet

Tre ekteskap. Menn som mener at damene skal stille opp soverommet, damene skal være vaskekjerringer og tjenere. Hjelpes...

Han prater med mennene nå. Etterpå skal kvinnene få prate. De har vel noen skjelett i skapet de og, men disse gubbene topper kaka enn så lenge...

Skrevet

Såpass! :) JA de kan å finne disse sære utskuddene på disse programmene.

Gjest frøken am
Skrevet

Disse kvinnene tør jo ikke stå på egne ben stakkar... Så de blir i dårlige forhold.

Utrolig underholdning.

Gjest just words
Skrevet

reprisen er på nå... herlighet :sjokkert:

Gjest Bartenina
Skrevet

jeg ser også på, og tenker på siste krangelen med kjæresten min, der han mener at jeg burde bruke tiden hjemme på å rydde og vaske, men så rydder han ikke etter seg selv :P Huff!

Gjest frøken am
Skrevet

Forventer han at du sprer beina med en gang han er innenfor døren da? :fnise:

Disse mannfolka er ikke greie...

• Liker 1
Gjest Bartenina
Skrevet

Ja, han forventer mye sex, og det hadde vært ok hadde jeg bare hatt lyst oftere :P Men det har jeg ikke, veldig sjelden faktisk, tror det er noe galt med meg /p-pillene mine :-/

Skrevet

Ja, han forventer mye sex, og det hadde vært ok hadde jeg bare hatt lyst oftere :P Men det har jeg ikke, veldig sjelden faktisk, tror det er noe galt med meg /p-pillene mine :-/

Hender man mister sexlysten om man ikke fungerer så bra sammen på andre områder... Er i hvert fall min erfaring.

• Liker 2
Gjest Bartenina
Skrevet

Har ingenting med det å gjøre :) har bestandig vært sånn jeg, har mange grunner til det, men til syvende og sist så er jeg bare veldig lite seksuell av meg :P

Skrevet

Jeg ble kvalm av å se og høre på de folka på Dr.Phil. De burde ha blitt innlagt på psykiatrisk :haar:

Gjest frøken am
Skrevet

Hahahaha de har ikke godt av hverken seg selv eller hverandre...

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg ble kvalm av å se og høre på de folka på Dr.Phil. De burde ha blitt innlagt på psykiatrisk :haar:

Dr. Phil burde selv blitt lagt inn så mye rart som han klarer å trykke ut av kjeften sin, for å ikke snakke om hvor dobbeltmoralsk han er.

Skrevet

Hun bibeldama var temmelig spesiell hun og, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...