Gjest frøken am Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Tre ekteskap. Menn som mener at damene skal stille opp soverommet, damene skal være vaskekjerringer og tjenere. Hjelpes... Han prater med mennene nå. Etterpå skal kvinnene få prate. De har vel noen skjelett i skapet de og, men disse gubbene topper kaka enn så lenge...
-Ishtar- Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Såpass! JA de kan å finne disse sære utskuddene på disse programmene.
Gjest frøken am Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Disse kvinnene tør jo ikke stå på egne ben stakkar... Så de blir i dårlige forhold. Utrolig underholdning.
Gjest Bartenina Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 jeg ser også på, og tenker på siste krangelen med kjæresten min, der han mener at jeg burde bruke tiden hjemme på å rydde og vaske, men så rydder han ikke etter seg selv Huff!
Gjest frøken am Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Forventer han at du sprer beina med en gang han er innenfor døren da? Disse mannfolka er ikke greie... 1
Gjest Bartenina Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Ja, han forventer mye sex, og det hadde vært ok hadde jeg bare hatt lyst oftere Men det har jeg ikke, veldig sjelden faktisk, tror det er noe galt med meg /p-pillene mine :-/
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 Ja, han forventer mye sex, og det hadde vært ok hadde jeg bare hatt lyst oftere Men det har jeg ikke, veldig sjelden faktisk, tror det er noe galt med meg /p-pillene mine :-/ Hender man mister sexlysten om man ikke fungerer så bra sammen på andre områder... Er i hvert fall min erfaring. 2
Gjest Bartenina Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 Har ingenting med det å gjøre har bestandig vært sånn jeg, har mange grunner til det, men til syvende og sist så er jeg bare veldig lite seksuell av meg
Mr.Omg Skrevet 3. februar 2012 #12 Skrevet 3. februar 2012 Jeg ble kvalm av å se og høre på de folka på Dr.Phil. De burde ha blitt innlagt på psykiatrisk
Gjest frøken am Skrevet 3. februar 2012 #13 Skrevet 3. februar 2012 Hahahaha de har ikke godt av hverken seg selv eller hverandre...
Gjest Consensio Skrevet 3. februar 2012 #14 Skrevet 3. februar 2012 Jeg ble kvalm av å se og høre på de folka på Dr.Phil. De burde ha blitt innlagt på psykiatrisk Dr. Phil burde selv blitt lagt inn så mye rart som han klarer å trykke ut av kjeften sin, for å ikke snakke om hvor dobbeltmoralsk han er.
Meaty Skrevet 4. februar 2012 #15 Skrevet 4. februar 2012 Hun bibeldama var temmelig spesiell hun og, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå