AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Hei Jeg lurer på hvordan hyblene som nordlandssykehuset i Bodø leier ut, er? Om det er et rom der du deler alt med alle eller om du får din egen bittelille private sone med bad og tekjøkken?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Hei! Jeg bor der nå, og jeg har en ting å si. De er kalde!! Måtte låne meg en ekstra ovn, holdt på å fryse ihjel. Men med en ekstra ovn funket det. Enda litt kaldt på badet, fordi der er ingen ovn, og varmen vil vist ikke inn på badet. Ellers er de veldig greie, eget bad og lite kjøkken. Billig og, 2600 i mnd. Men generellt lite utstyrt. Sovesofa, bord og en bokhylle og et skap. Vet ikke om det var bare mitt kjøkken som var dårlig med kjøkkenutstyr, fordi jeg hadde kun en stekepanne, men jeg hører det klirrer i glass og bestikk fra de andre hyblene. Kan jo være de har kjøpt selv. Men ellers grei nok å bo på i noen måneder. Ikke internett her da :S
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Hei Takk for svar Er mulig jeg skal flytte til en slik etterhvert, hvor stor vil du si den er?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Huff jeg er dårlig på å se slike mål 20 kvm kanskje? Syns selve stue/soverommet er ganske stort, særlig siden jeg bare bruker den delen hvor sofaen står Badet er langt og smalt, og kjøkkenet er bare en benk i gangen med kjøleskap,vask/stekeplater. Er bare fornøyd med at jeg slipper å dele bad med noen
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Hehe, ja, det er et stort pluss å ha eget bad ^^, Er det plass til noe særlig av egne møbler eller kommer den i teorien som møblert? Er så glad jeg fikk svar, takker og bukker ^^,
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Å ja, det er plass til egne møbler der.. Jeg bruker kanskje halve rommet på en sovesofa, bord, en bokhylle og et skap.. Så det er mye tom rom til overs Skal du bo her lenge?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Å ja, det er plass til egne møbler der.. Jeg bruker kanskje halve rommet på en sovesofa, bord, en bokhylle og et skap.. Så det er mye tom rom til overs Skal du bo her lenge? Vet ikke om jeg skal bo der i det hele tatt enda, er enda en stund til jeg trenger å flytte på meg, og til da dukker det kanskje opp noe annet. Mitt "problem" er at jeg har alt jeg trenger av møbler ^^, Eneste jeg mangler er komfyr og vaskemaskin, utenom det har jeg nok til å fylle min egen lille leilighet.. Trives du der? Har du plass til vaskemaskin eller er det noe som befinner seg i fellesrom? (eneste jeg ikke eier er vaskemaskin og komfyr )
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 De har leiligheter og da. Jeg vet ikke hvordan de ser ut, men det koster fra 2600 til 5000 kr mnd alt etter som hvor stort man vil ha. Kjøkkenet er som sagt veldig lite på hybelen, det er ikke plass til noen komfyr. Så er bare steikeplater her. Vaskemaskin så jeg de hadde i kjelleren, er ikke noe uttak for det inne på hybelen. Jeg trives greit her. Jeg er bare her i praksis på sykehuset så jeg skal bare bo her til mars. Ellers er det gammelt og slitt, og vinduene trekker. Dermed holdt jeg på å fryse ihjel den første uka før jeg fikk lånt meg en ekstra ovn Men så lenge jeg har eget bad og kjøkken, så trives jeg bedre her enn jeg ville gjort om jeg måtte delt Jeg ser de har en del boder her, så det kan jo hende det går ant å flytte noe av det som står her dit om du har egne møbler
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #9 Skrevet 14. august 2016 Vet at det er lenge siden denne tråden ble startet - er det parkeringsplass utenfor hyblene? må man i så fall skaffe seg parkeringskort via sykehuset? og koster det ekstra? Anonymkode: e26ee...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå