Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så Love Actually her en dag. På bakerste rad... :ler:

...visstnok en typisk jentefilm(Vi var ikke så mange menn i salen, nei...)

...jeg syns filmen var jævlig bra, mye bra humor, søte forelskelser osv...

...jeg ble jaggu litt våt i øyekroken på slutten...betyr det at jeg er forelsket???

:sjarmor: :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:tommelsmil: betyr vel at du er romantisk....care fikk mange dråper i øyet :sminkedokke:
Gjest glamourgirl
Skrevet
Så Love Actually her en dag. På bakerste rad... :ler:

...visstnok en typisk jentefilm(Vi var ikke så mange menn i salen, nei...)

...jeg syns filmen var jævlig bra, mye bra humor, søte forelskelser osv...

...jeg ble jaggu litt våt i øyekroken på slutten...betyr det at jeg er forelsket???

:sjarmor: :o

:ler: DU er nå søt da, litt romantisk du Sændis :D Høres bra ut, men hvem er du forelska i , da? Fortsatt meg...

Romantisk klem fra Glamy på fisketur :wink:

Skrevet

Hadde du forresten med deg forelskelsen på kino, Sændis???

Gjest Nicoline
Skrevet

Vet ikke om det betyr at du er forelsket, men jeg ser jo til min store skuffelse at du har blitt så mye "mykere" i kantene enn du var den tiden jeg selv var registrert bruker her inne. Det var litt mer "fres" over innleggene dine den gang :wink:

Skrevet
Vet ikke om det betyr at du er forelsket' date=' men jeg ser jo til min store skuffelse at du har blitt så mye "mykere" i kantene enn du var den tiden jeg selv var registrert bruker her inne. Det var litt mer "fres" over innleggene dine den gang :wink:[/quote']

chimp: Det var noen som satt ved siden av meg, ja...men om det var "en forelskelse" er jeg litt usikker på...har tatt meg en tur i tenkeboksen... :blunke:

Nicoline: Det at jeg har blitt "mykere", må ha sammenheng med at jeg pga et uhell, med påfølgende gips/krykker, fikk begrenset med mosjon, og la på meg 5 kg... :ler: ....lover imidlertid å igjen bevege meg inn i den fasen som tidligere medførte at jeg nesten ble utestengt fra KG...

...så nå blir det fullt kjør med sjikane og andre stygge personangrep... :briller:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Svarer ikke meg nei! Jeg skal gi deg myke kanter, jeg! :x

Skrevet
:o Svarer ikke meg nei! Jeg skal gi deg myke kanter' date=' jeg! :x[/quote']

...selvfølgelig burde jeg svart deg, og takket for fine komplimenter, men jeg blir alltid litt målløs når du entrer banen i kjent og kjær stil, glam... :blunke: :oops:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:oops: Litt voldsom, kanskje? Jeg, altså... Skal roe meg ned framover, og bli øh, flinkere til ikke å komme med kommentarer som suger :roll:

Skrevet
suger :roll:

:ler: for å si det slik...du er ikke lite gærn... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...