Sandman Skrevet 5. januar 2004 #1 Skrevet 5. januar 2004 Så Love Actually her en dag. På bakerste rad... ...visstnok en typisk jentefilm(Vi var ikke så mange menn i salen, nei...) ...jeg syns filmen var jævlig bra, mye bra humor, søte forelskelser osv... ...jeg ble jaggu litt våt i øyekroken på slutten...betyr det at jeg er forelsket??? :o
Gjest care Skrevet 5. januar 2004 #2 Skrevet 5. januar 2004 betyr vel at du er romantisk....care fikk mange dråper i øyet
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2004 #3 Skrevet 5. januar 2004 Så Love Actually her en dag. På bakerste rad... ...visstnok en typisk jentefilm(Vi var ikke så mange menn i salen, nei...) ...jeg syns filmen var jævlig bra, mye bra humor, søte forelskelser osv... ...jeg ble jaggu litt våt i øyekroken på slutten...betyr det at jeg er forelsket??? :o DU er nå søt da, litt romantisk du Sændis :D Høres bra ut, men hvem er du forelska i , da? Fortsatt meg... Romantisk klem fra Glamy på fisketur
chimp Skrevet 5. januar 2004 #4 Skrevet 5. januar 2004 Hadde du forresten med deg forelskelsen på kino, Sændis???
Gjest Nicoline Skrevet 5. januar 2004 #5 Skrevet 5. januar 2004 Vet ikke om det betyr at du er forelsket, men jeg ser jo til min store skuffelse at du har blitt så mye "mykere" i kantene enn du var den tiden jeg selv var registrert bruker her inne. Det var litt mer "fres" over innleggene dine den gang
Sandman Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2004 Vet ikke om det betyr at du er forelsket' date=' men jeg ser jo til min store skuffelse at du har blitt så mye "mykere" i kantene enn du var den tiden jeg selv var registrert bruker her inne. Det var litt mer "fres" over innleggene dine den gang [/quote'] chimp: Det var noen som satt ved siden av meg, ja...men om det var "en forelskelse" er jeg litt usikker på...har tatt meg en tur i tenkeboksen... :blunke: Nicoline: Det at jeg har blitt "mykere", må ha sammenheng med at jeg pga et uhell, med påfølgende gips/krykker, fikk begrenset med mosjon, og la på meg 5 kg... ....lover imidlertid å igjen bevege meg inn i den fasen som tidligere medførte at jeg nesten ble utestengt fra KG... ...så nå blir det fullt kjør med sjikane og andre stygge personangrep...
Gjest glamourgirl Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 :o Svarer ikke meg nei! Jeg skal gi deg myke kanter, jeg! :x
Sandman Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2004 :o Svarer ikke meg nei! Jeg skal gi deg myke kanter' date=' jeg! :x[/quote'] ...selvfølgelig burde jeg svart deg, og takket for fine komplimenter, men jeg blir alltid litt målløs når du entrer banen i kjent og kjær stil, glam... :blunke: :oops:
Gjest glamourgirl Skrevet 6. januar 2004 #9 Skrevet 6. januar 2004 :oops: Litt voldsom, kanskje? Jeg, altså... Skal roe meg ned framover, og bli øh, flinkere til ikke å komme med kommentarer som suger
Sandman Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2004 suger for å si det slik...du er ikke lite gærn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå