magolia Skrevet 5. januar 2004 #1 Skrevet 5. januar 2004 Kjøpte en genser like før jul som allerede nupper -OG jeg har ikke vasket den enda!! Kan jeg reklamere på denne genseren til tross for at jeg har kastet kvitteringen?
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #2 Skrevet 5. januar 2004 Ta den med og klag sier jeg... Du har ingenting å tape... Det må da vel være i butikkens interesse å få vite at de har et produkt som ikke holder mål. Og om de ikke engang lar deg bytte genseren som de jo ser at er av en type de selger så blir jo du en enda mer misfornøyd kunde... (Om du betalte med kort kan du kanskje finne en bekreftelse på kontoutskriften. )
Grooo Skrevet 5. januar 2004 #4 Skrevet 5. januar 2004 Jeg klagde på en bukse på H&M, over et halvt år etter at jeg kjøpte den. Det gikk i alle fall bra selv om jeg ikke hadde kvitteringen. Fikk pengene tilbake jeg...
Gjest lillesol ikke innl. Skrevet 6. januar 2004 #5 Skrevet 6. januar 2004 Jeg mener og tror at de ikke har lov til å nekte deg pengene tilbake ved feil på varen. Ihvertfall ikke hvis ikke du har gjort noe feil med plagget, vaskefeil e.l. Men siden du ikke har vasket den, syntes jeg du bare kan klge ivei. Kvittering eller ikke
-hild Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 Jeg var på Mexx i går og klagde på ei bukse jeg kjøpte til junior rett før jul. Ikke noe problem - fikk tilgodelapp. Siden jeg ikke hadde kvitteringen, hadde jeg en historie om julegave klar - men jeg trengte ikke den :-)
magolia Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2004 Takk for svar, skal stikke innom de på fredag! Kjøpte genseren på Mango, trodde faktisk de hadde bra kvalitet på klærne sine... Grrrr :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå