Malum Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Jeg har registrert bloggen min på Bloggurat, og er litt i tvil om jeg har gjort ting riktig. Hva er egentlig en rss-feed, og har jeg det automatisk når jeg har linket til Bloggurat i et innlegg i bloggen min og fått telleren på plass? Hvis ikke, hvordan gjøres det? Teskje-metoden, pls... (Bruker Blogspot.) Endret 2. februar 2012 av Bodillen
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Hm, det er lenge siden jeg knotet med dette, men husker at det var litt styr. FOr det første tar det litt tid før det "dette på plass" i bloggurat. Jeg tror jeg limte inn koden også i noen innlegg, i tillegg til at jeg limte inn koden som et sideelement. Prøv det, og vent noen dager. Dette var kanskje ikke til mye hjelp, men det var velmenende.
Malum Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Jeg har limt inn den registreringskoden i en link i et blogginnlegg, og jeg har telleren på plass, men foreløpig står det bare "Vent litt...ny teller" på den. Få kanskje bare smøre meg med tålmodighet, da. Endret 3. februar 2012 av Bodillen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå