AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Har dere hår på lårene deres? Og i så fall, barberere dere det vekk? Er det normalt?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har masse svarte ganske lange hår på låret. Hater de. Barberer de vekk om jeg skal bade eller noe, men det er sjeldent.
Rusken Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Alle har vel til en viss grad hår på lårene Man har jo hår over alt, bortsett fra i håndflaten og under føttene osv.. Jeg barberer lårene av og til, for eksempel når jeg vet jeg skal være naken med noen Da blir de meeeget myke og ta på, sliter faktisk med å holde fingrene unna selv. Men gjør ikke det til vanlig, da er det bare leggene
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 det er nok normalt å ha hår på lårene. noen er heldige og har usynlige lyse dun og trenger dermed ikke fjerne dem. så har man slike damer som meg... lar jeg være å barbere meg på et par uker blir de ca en tomme lange. de er ikke mørke heldigvis men de er ikke helt lyse heller så de synes veldig godt. så jeg må barbere meg fra navlen og til anklene... ;( er et sant helvete hulk...
Gjest just words Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Har hår på lårene, på samme måte som på leggene, jeg barberer de vekk, ikke fordi de synes så godt men fordi jeg føler meg bedre med det. Tar det i samme slengen som leggene. Om det er normalt vet jeg ikke, var en poll på dette for et par uker siden, tror det var sånn 50- 50 på å barebere de vekk og ikke. Endret 2. februar 2012 av just words
Zakuro Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Det er vanlig med hår på lårene ja, man har hår over hele kroppen, i større eller mindre grad:) Jeg barberer ikke lårene, jeg har lite hår til å begynne med, og de er så lyse så det samme at jeg ikke ser poenget:) Tar til knærne, men ikke mer.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Greit å vite at det er normalt, hehe. Man blir så usikker når man ser folk i gatene som har heeelt blanke bein. :gjeiper: Nå har jeg svart hår på hodet, så da er det jo mørke hår på lårene også. Barberer det selv kun om jeg skal vise lårene, men det er ork. Men hver gang jeg barberer det kommer det så fort tilbake, gjør det ikke det på dere også? Og blir dere helt blanke med høvelen, føler ikke jeg blir det...kanskje det er høvelens skyld?
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Nei det er helt unormalt, aldri hørt om. Du må være et unntak blant 3,5 milliarder kvinner. Merkelig. 1
isdronning Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 Gjør som Zakuro jeg. Barberer bare til over knærne. Det er så lite av det håret over knærne, pluss at man ikke ser de - selv når jeg er solbrun, så har aldri giddet å barbere meg der neeei. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 Dette her har jeg problemer med og! Om jeg bare barberer leggene så ser det teit ut for det blir jo ett "hårskille" der da.. å da kan jeg ikke bade eller vise lårene mine.. Barberer jeg lårene så kan jeg ikke dele seng me noen. For hårene vokser jo så fort ut igjen å da begynner det jo å "stikke" om han stryker der! Så helst vil jeg jo ligge i nattbuksa. Men er jo ikke populært det heller. Har prøvd å vokse lårene selv, men er veldig vansklig å få det jevnt..og det gjør jo så innih******* vondt å gjøre det selv!! Men er dyrt å vokse hos en proff! Nei... det går mot en sommer med bukser å ikke sommerkjoler igjen ja:\
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har mørke hår bakpå lårene(ikke foran, der er de helt lyse). De mørke hårene går også godt utover bikinilinjen, men det er heldigvis ikke så kraftig og tett hårvekst. Så ja, jeg barberer - men ikke hele tiden. Prøver å konsentrere deg til stedene med mest hårvekst fordi jeg har så sensitiv hud.
Gjest Nanne70 Skrevet 3. februar 2012 #12 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har også hår på lårene, og om sommeren fjerner jeg dem. Ikke alltid jeg gidder på vinteren siden de er ganske tynne og ikke så mørke. Det jeg gjør da, er at jeg først barberer hårene, så venter jeg til de er 2-3 mm lange og bruker epilatoren. Etter 4-5 dager bruker jeg epilatoren igjen, og deretter jevnlig 1 gang i uka, da holder jeg lårene hårfrie og det blir mindre og mindre hår igjen. Epilering kan være vondt i begynnelsen, men man blir fort vant til det. Det er viktig å huske på ved voksing også at hårene faktisk ikke skal være for lange.
annela Skrevet 3. februar 2012 #13 Skrevet 3. februar 2012 Spørs vel litt hvem man spør, har man skog på lårene (sånn som meg) er det vel ikke så unormalt å ta det vekk. Venninna mi derimot har så vidt hår på lårene i det hele tatt, argh
Gjest Kaxxy Skrevet 11. februar 2012 #14 Skrevet 11. februar 2012 Har dere hår på lårene deres? Og i så fall, barberere dere det vekk? Er det normalt? Ja, ja og ja. Epilerer dem vekk ca. en gang i måneden. Litt vondt, men så verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå