Gjest Maruwan Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Uff og huff. Akk o ve o dobbeltve. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre her. Har akkurat funnet ut at dama har hatt et liv før hun traff meg, og ikke bare det: Hun har også hatt sex (ja, dere hørte riktig: SEX) i dette tidligere livet. Da jeg hørte det var det med ett som om tissen min bare forsvant langt opp i underlivet. I løpet av ikke mer en 2 timer etter nyheten har jeg også utviklet massive manboobs (C-cup, var hos H&M og kjøpte BH i dag). Har vørt hos legen og han sier at jeg nok kommer til å trenge stomipose dersom jeg ikke har lyst til å sitte når jeg tisser. Det er ihvertfall helt uaktuelt for meg å sitte når jeg tisser, ettersom jeg er ekstremt trygg på min egen manndom. Hva skal jeg gjøre? Slå opp? 18
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Dump henne! Typisk kvinnfolk å hore rundt. Her må du følge dine biologiske instinkter, være alfamann og vise at du ikke lar deg tråkke på av slike tøser! 7
Pingting Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Ærlig talt, nå tror jeg du famler litt i blinde. man får ikke gode BHer på H&M, særlig ikke fra C-cup og oppover.Visste du at 85% av alle kvinner bruker feil BH-størrelse? det gjelder sikkert 85% av menn som nettopp har gropp manboobs pga kjærestens promiskuøse fortid også. Dra til en ordentlig undertøysbutikk og få hjelp av profesjonelle. Også kan du dumpe henne. Og begynne å stå på hodet når du tisser. Som en ekte mann. 11
Sweet77 Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Beste råd er å joine jehovas vitner eller en av de andre Bibelbokstavlige sektene. Der får du trøst og oppmuntring, og jeg har hørt at de har en ekspert-enhet for behandling av man-boobs. Sittende mannetissing skal derimot være en nøtt å knekke, selv for dem. Ikke gi opp, min venn, ikke gi opp!! 1
Gjest Mooky Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Æsj! Jeg hadde aldri godtatt det. Skal være 46 år, ha 3 barn og være gift før jeg har sex, jeg. 6
Gjest Maruwan Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Dump henne! Typisk kvinnfolk å hore rundt. Her må du følge dine biologiske instinkter, være alfamann og vise at du ikke lar deg tråkke på av slike tøser! Takk, mann! Du er en bra fyr. Det var akkurat det jeg trengte å høre nå. Sykehuset sier nemlig at testosteron-nivået mitt er helt i bånn, mens østrogen-nivået har skutt i taket. "Post-asmatisk stress-syndrom" kalte de det, var visst en følge av sjokket. Ikke nok med at tissen har forsvunnet og jeg har fått bryster, men jeg har også hatt en intens trang til å strikke mens jeg baksnakker mine venner. Trodde et øyeblikk at mitt liv som alfa-hann var over, men du har gitt meg nytt håp, min venn! Må komme over en dag, så skal jeg strikke en genser og noen fine votter til deg. Det har du fortjent (men vær så snill å ta av deg på beina før du kommer inn og dessuten vil jeg ikke ha noe røyking eller snusing i mitt hus). Endret 2. februar 2012 av Maruwan 3
Gjest "gjest" Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Føler med deg mann, de der helvetes kvinnfolkene altså....
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 jeg føler med deg jeg er kvinne på 26 år og har hatt 17 sexpartnere før men nå har jeg møtt en mann som vil gifte seg med meg. så jeg skal operere på meg en jomfruhinne slik at jeg blir helt ny for ham! for alle menn fortjener en ren kvinne uten fortid! :D 1
Sophie-Ann Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har tenkt å gå til hypnose for å glemme hele min fortid, slik at jeg fremstår som både jomfruelig og from når jeg treffer mannen i mitt liv.... 2
loffen Skrevet 4. februar 2012 #12 Skrevet 4. februar 2012 Slå opp og se om du finner deg ny dame som ikke er en slik hore. Du kan jo prøve i et kloster?
Silfen Skrevet 4. februar 2012 #13 Skrevet 4. februar 2012 Ærlig talt, det finnes man-bras. Du bør iallfall være mann nok til å bruke produkter rettet mot deg og ikke synke så lavt at du bruker kvinneprodukter!
Gjest Corto Maltese Skrevet 4. februar 2012 #14 Skrevet 4. februar 2012 Dump henne slikt kan man ikke tolerere 1
Harmonics Skrevet 4. februar 2012 #15 Skrevet 4. februar 2012 Hva skal jeg gjøre? Slå opp? Det er nok det beste. Hun er helt oppbrukt og ubrukelig som menneske nå, vettu.
Havbris Skrevet 5. februar 2012 #17 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Dette er veldig respektløst av henne og du må dumpe henne. Du fortjener virklig noe bedre. .. glemte ironiflagget Endret 5. februar 2012 av Havbris
Cinderella_ Skrevet 5. februar 2012 #18 Skrevet 5. februar 2012 Uff og huff. Akk o ve o dobbeltve. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre her. Har akkurat funnet ut at dama har hatt et liv før hun traff meg, og ikke bare det: Hun har også hatt sex (ja, dere hørte riktig: SEX) i dette tidligere livet. Hva skal jeg gjøre? Slå opp? Selvfølgelig skal du det. Også kan du jo gjøre som de fleste menn med æren i behold... finne ei i Russland/Thailand/whatever. Der har de ikke hatt noe liv eller sex før de blir plukket opp av en norsk gubbe. Og best av alt; de har så god moral.
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. februar 2012 #19 Skrevet 10. februar 2012 (endret) hahahaha best å dumpe henne med en gang ja Endret 10. februar 2012 av Nuppdupp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå