Gjest Syffe Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har endelig karret meg til legen pga. acne. Har fått utlevert Epiduo (gel). Er det noen her som har erfaringer med den? Jeg har brukt den èn eneste gang, det var mandags kveld. Etter det stoppet jeg opp. Klødde veldig, ble tørr og flassete og har fått et par "harde" og tørre parti. Det svir veldig når jeg er ute i kulda eller når jeg har på ansiktskrem (for sensitiv hud). Leste i pakningsvedlegget at man måtte regne med slike plager i ei uke, og at det etter det ville avta. Men skal det virkelig være så ille? Etter at jeg dusjet i sted satt jeg med en veldig brennende følelse i ansiktet. Forbinder dette veldig med elveblest, men har ikke så mye utslett som da jeg hadde det (fikk det når jeg testet basiron). Setter utrolig stor pris på det om noen vil dele erfaringen sin med Epiduo med meg!
hekta Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Prøvd ein tube med Epiduo, og tykte den ikkje virke noke på kvisene. Huda vart berre sensitiv og byrja å flasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå