AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Det er ofte jeg treffer på menn som er hyggelige med meg, og det er kun av vanlig høflighet. De prater med meg, setter seg ved siden av meg, starter praten og virker generellt som greie menn. Dette er helt vanlig høflighet, likevel blir jeg på vakt, når det blir slik starter jeg med og unngå dem, virke totalt uinteressert også på det høflige plan. Det er jo ikke nødvendig å holde på slik, så hva er løsningen her?
Gjest UngKalven Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Vel, du kan jo slutte å holde på slik. 1
espenk Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Regner med du er en jente. Jeg mener dette har litt med instingt og gjøre, og hva jenter blir opplært til. les. "ikke vis for mye interesse" Jenter tiltrekkes ikke av gutter som gir de for mye interesse. (dette pga. han viser lite selvstendighet) Når det er sagt tror jenter at det funker slik omvendt også. At jenta ikke må vise for mye interesse, for da blir han uinteressert. (hard to get) Skal ikke si det 100% sikkert, men det høres ut som du gjør det av underbeviste grunner. Det kan også være at du er redd for og invistere tid med en fyr, eller for og bli forelska. Tren og fokuser på og åpne deg mere, og jeg tror du får masse gode opplevelser.
Gjest -J- Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Jeg er enig med UngKalven. Hva med å fortsette å være hyggelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå