AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg lurer rett og slett på hva dere anbefaler? Amsterdam eller Riga? Og hvorfor? Vi skal på jentetur og ønsker å oppleve litt, rimelig shopping, spa og fin by? Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samulita Skrevet 3. februar 2012 #2 Del Skrevet 3. februar 2012 Aldri vært i Riga, men har dog hørt ganske mange fortelle at det var rimelig kjedelig der. Amsterdam har jeg vært i 5-6 ganger. Shoppingen er dårlig, etter min smak. Maten er ikke helt fantastisk heller, bortsett fra en og annen asiatisk restaurant. Og pannekakehus, selvsagt! Men gud, så gøy man kan ha det der! What happens in Amsterdam stays in Amsterdam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freddy Skrevet 3. februar 2012 #3 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg personlig er ingen fan av Riga, men for billig jentetur m/SPA ville jeg nok valgt den. Amsterdam er derimot mye koseligere med flere severdigheter og mer å finne på. Nydelig om våren, hvis det er da dere skal reise. Du kan f.eks. dra på båttur i kanalene, besøke Anne Franks Hus, blomstermarkedet, det store loppemarkedet, Madame Tussaud, Red Light distrikt eller bare gå og rusle rundt og ta en pause i en av de grønne lungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 3. februar 2012 #4 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg personlig er ingen fan av Riga, men for billig jentetur m/SPA ville jeg nok valgt den. Amsterdam er derimot mye koseligere med flere severdigheter og mer å finne på. Nydelig om våren, hvis det er da dere skal reise. Du kan f.eks. dra på båttur i kanalene, besøke Anne Franks Hus, blomstermarkedet, det store loppemarkedet, Madame Tussaud, Red Light distrikt eller bare gå og rusle rundt og ta en pause i en av de grønne lungene. Kan egentlig bare signere denne. Riga har bare et bittelite sentrum som er noe å se, og egentlig synes jeg de har skuffende shopping. Spa har de derimot, og det er billig. Amsterdam er derimot en utrolig vakker by som har masse å by på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. februar 2012 #5 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg synes i grunn byene var like kjedelig, men jeg ville kanskje valgt Amsterdam. Det er nok mer å gjøre der, selv om byen skuffet meg enormt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 4. februar 2012 #6 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg har kun vært i Riga, og foruten spaene er byen utrolig kjedelig, med dårlig shopping. Billig mat er det dog. Så blant de to ville jeg ha valgt Amsterdam, men går det ikke an å vurdere noe annet for en jentetur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 4. februar 2012 #7 Del Skrevet 4. februar 2012 Kan jo legge til at med de kriteriene dere ønsker ville jeg ha gått for Tallin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husmus@ Skrevet 4. februar 2012 #8 Del Skrevet 4. februar 2012 Riga er en kjedelig by synes jeg, Amsterdam har mye å by på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå