Gjest navnelapp Skrevet 26. februar 2012 #21 Skrevet 26. februar 2012 Då ville eg avlyst/skyvd på prøvetimen. Du bør definitivt ha på det undertøyet du skal bruke i bryllupet, elles vert det heilt feil.
Anglofil Skrevet 26. februar 2012 #22 Skrevet 26. februar 2012 (endret) Akkurat fancy undertøy under kjolen gadd jeg ikke å bry meg om, for meg var det viktigst at det var behagelig, siden det ble en lang og varm dag. Brukte ikke BH, hadde vanlig strømpebukse og boxer. Hvis du må ha litt finere undertøy ville jeg kjøpt det på Change, har ihvertfall gode erfaringer med de. Så enig med Alt godt, er det viktig for deg så ville jeg forskjøvet timen, eventuelt gått innom en butikk og handlet undertøy. Mvh Yvonne Endret 26. februar 2012 av Yvonne
fridr Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #23 Skrevet 26. februar 2012 Timen er i mårra kl.11... Så rekker nok ikke noe som helst Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Og Yvonne, jeg kan ikke bare gå på en butikk og kjøpe undertøy. Har du lest hele tråden? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå