fridr Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Faen!!! Jeg skal og få kjolen sydd inn den 27.feb, og jeg har ikke undertøy! Hvor i alle dager skal jeg få tak i det? Hvor kjøper dere? Har str 75E, så er helt umulig å få tak i ordentlig undertøy her i byen... Må nok bestille fra nett. Noen som har gode erfaringer?
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Jeg er samme str, og dro på skikkelig undertøys butikk. kosta 1850 kr og da:P
Dhalia Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Faen!!! Jeg skal og få kjolen sydd inn den 27.feb, og jeg har ikke undertøy! Hvor i alle dager skal jeg få tak i det? Hvor kjøper dere? Har str 75E, så er helt umulig å få tak i ordentlig undertøy her i byen... Må nok bestille fra nett. Noen som har gode erfaringer? Jeg har også problemer med å få tak i godt undertøy, er 70H, så jeg kjøper fra change.com. De et godt utvalg i en veldig greit nettbutikk med rabattordninger for medlemmer og ikke så værst priser. Kanskje du finner noe der?? Link Endret 2. februar 2012 av Dhalia
Rødtoppen86 Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Jeg hadde ikke bh under kjolen, da korsettet var evig nok stramt Følte det bedre slik så slapp jeg en ekkel stroppeløs bh som kunne ha ført til irritasjon. Jeg har forøvrig ganske store bryster og det gikk helt fint.
fridr Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2012 Ja, skulle gjerne hatt korsett, stroppeløse BH-er føler jeg at jeg hele tiden må rette på... :gjeiper: Men bor ikke i verdens største by, så er vanskelig å få tak i...
CathFoto Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Jeg bestiller fra Change, veldig fornøyd.
Gjest navnelapp Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Denne er lekker.Og går opp til 85H. Men det er klart, det er ein risiko med å bestille på nett ift storleik.
Dhalia Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Denne er lekker.Og går opp til 85H. Men det er klart, det er ein risiko med å bestille på nett ift storleik. Akkuratt den jeg har sett på!
fridr Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2012 Ja, den var fin skal gå innom butikken og høre om de kan bestille den for meg, om de ikke har den inne... Synes det er veldig risky å skulle kjøpe slikt over nett. Den var jo ganske dyr :gjeiper:
Rødtoppen86 Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 Ja, skulle gjerne hatt korsett, stroppeløse BH-er føler jeg at jeg hele tiden må rette på... :gjeiper: Men bor ikke i verdens største by, så er vanskelig å få tak i... Jeg hadde ikke korsett under kjolen, bare korsettet i selve kjolen Var nok av spiler i den som støttet mine Er nok litt smak og behag hva man føler seg komfortabel med. Håper du finner en løsning.
MariaHan Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 Her har de litt av hvert: http://www.lingeributikken.no/shop/lingerie-334s.html
Gjest navnelapp Skrevet 3. februar 2012 #12 Skrevet 3. februar 2012 Butikkar som oppgir storleiken på korsett i S, M, L og XL hadde eg nok ikkje basert meg på til brudeundertøy. Men www.bravissimo.com er heilt fantastisk, eg planlegg ein London-tur for å finne mitt undertøy. :D
fridr Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #13 Skrevet 3. februar 2012 http://www.lingeributikken.no/shop/enestaaende-stroppeloest-1331p.html Denne her kjøpte jeg på eBay for 70 kr. De var ikke verdt det. Puppene hadde null støtte og så skvist ut Så nesten 1000 kr??? wth...
fridr Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 3. februar 2012 Forresten, noen som vet om bra undertøysbutikker i Oslo? Der jeg kan få korsett med bh, liksom? Noe ala dette? Min lenke
Gjest navnelapp Skrevet 3. februar 2012 #15 Skrevet 3. februar 2012 Eg har vore hos LaLina og hos Change på Oslo city, ikkje funne noko der. På Change trudde dei at dei skulle få inn den som er lenka til over her lenger utpå våren. Eg tenkte eg skulle stikke ned på Norsk Undertøysmagasin i løpet av ei vekes tid. Men det blir nok Bravissimo i London på meg. :D
CathFoto Skrevet 3. februar 2012 #16 Skrevet 3. februar 2012 Jeg synes Change på Oslo City er topp, flinke til å finne fine ting blandt utvalget er de også. Det er også undertøysbutikk på Byporten.
fridr Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #17 Skrevet 4. februar 2012 Det er nesten så jeg skulle ønske jeg hadde mindre pupper, slik at jeg bare kunne handle på lindex eller h&m, liksom... :gjeiper: Blir helt svett av det her... Men tror jeg bare skal satse skikkelig og bestille den her Min lenke
Dhalia Skrevet 5. februar 2012 #18 Skrevet 5. februar 2012 Det er nesten så jeg skulle ønske jeg hadde mindre pupper, slik at jeg bare kunne handle på lindex eller h&m, liksom... :gjeiper: Blir helt svett av det her... Men tror jeg bare skal satse skikkelig og bestille den her Min lenke Det tror jeg blir bra!
fridr Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #19 Skrevet 7. februar 2012 (endret) Da har jeg bestilt Satser på at den passer bra! Whii Endret 26. februar 2012 av fridr
fridr Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #20 Skrevet 26. februar 2012 Nå er jeg lettere skuffet... Den har enda ikke kommet i posten, og jeg skal til brudesalongen i morgen for å ta mål Har ingenting å ha på meg under... SKUFF!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå