Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og beklager dumt spørsmål, men jeg har aldri bestilt noe som helst fra Amazon og lurer på om jeg kan bestille bøker fra amazon.co.uk og få dem levert til adresse i Norge? Jeg har noen venner som har prøvd å bestille til andre europeiske land uten hell.

Hvordan bestiller jeg bøkene da? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan bestiller jeg bøkene da? :(

Prøv. Det går ikke an å bomme.

Jeg har bestilt fra både tysk og fransk Amazon også.

Skrevet

Jeg bruker Amazon.co.uk , de har gratis shipping til norge vis du handler for mer enn 25 pund. Bøker er tollfritt så det blir ingen problem å handle for mer enn 200 kr. Kjøpt masse bøker derfra, alltid fornøyd.

• Liker 2
Gjest Delphina
Skrevet

Det går helt fint fra amazon.com og amazon.co.uk. :) Har bare god erfaring. Har måttet bestille derfra i forbindelse med fag på universitet, der bokhandlene ikke har fått inn bøkene fort nok (eller i det hele tatt).

Skrevet

Aldri vært noe problem, de leverer raskt også :)

Tar kortere tid fra jeg bestiller til jeg får bøkene med amazon enn det gjør fra en norsk nettbutikk med lager i min by :fnise:

Skrevet

Kjempe greit og bestille fra .co.uk :) Har sikkert handlet oppimot 100 bøker der :) Handler du for over £25 som en sa over er det gratis frakt. Så da betaler du bare for bøkene i seg selv :) Engelske kokebøker er veldig mye billigere der så de kan virkelig anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...