Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Hei! Jeg har et lite spørsmål ang å gå på skole i en annen by og alt det der. Så: som overskriften tilsier, har jeg søkt på universitetet i en helt annen by enn der jeg bor nå. Er det ikke sånn at man får svar om man kommer inn i Juli? Også begynner skolen i august? Da er det vell litt dårlig tid til å flytte på så kort tid? Er det noen som har vært igjennom det samme? Hvordan gjorde dere det med flytting osv.. Er jo en kamp om leiligheter når skolesemesteret nærmer seg
drosophilia Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Hei! Jeg har et lite spørsmål ang å gå på skole i en annen by og alt det der. Så: som overskriften tilsier, har jeg søkt på universitetet i en helt annen by enn der jeg bor nå. Er det ikke sånn at man får svar om man kommer inn i Juli? Også begynner skolen i august? Da er det vell litt dårlig tid til å flytte på så kort tid? Er det noen som har vært igjennom det samme? Hvordan gjorde dere det med flytting osv.. Er jo en kamp om leiligheter når skolesemesteret nærmer seg Jepp, that's it. Men hvilken skole er det?
Gjest finurlig Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Det er likt for alle, så det er en stor kamp om hybler. Vær tidlig ute, og forsikre deg om at du kan si opp dersom du ikke kommer inn. Lykke til
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Takk for svar! Har søkt på universitetet i Agder:) Hehe, jeg kjenner jeg blir rastløs av sånne ting, jeg! Liker i grunn å vite hvor jeg skal bo og sånn:p
drosophilia Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Takk for svar! Har søkt på universitetet i Agder:) Hehe, jeg kjenner jeg blir rastløs av sånne ting, jeg! Liker i grunn å vite hvor jeg skal bo og sånn:p Aha, jeg er ikke så kjent med det. Men i Oslo kan man f.eks søke enkeltemnestudierett så man er SIKKER på at man får studere med en gang, i stedet for å vente på neste opptak.
Gjest finurlig Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Takk for svar! Har søkt på universitetet i Agder:) Hehe, jeg kjenner jeg blir rastløs av sånne ting, jeg! Liker i grunn å vite hvor jeg skal bo og sånn:p Velkommen i UiA-gjengen! Et tips: søk studenthybel med en gang de åpner for det. Og ring dem ofte for å sjekke hvor du har havnet på listen. Og søker du hybel privat, hold deg unna Flekkerøya, Vågsbygd, Søm og Hånes, det ligger langt unna. Søk hybler på Grim, Lund og Kvadraturen Hva skal du studere? 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Velkommen i UiA-gjengen! Et tips: søk studenthybel med en gang de åpner for det. Og ring dem ofte for å sjekke hvor du har havnet på listen. Og søker du hybel privat, hold deg unna Flekkerøya, Vågsbygd, Søm og Hånes, det ligger langt unna. Søk hybler på Grim, Lund og Kvadraturen Hva skal du studere? Hold deg enda lenger unna Tveit og Mosby, Suldalen og Tinnheia. Og Tømmerstø.
Gjest finurlig Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Hold deg enda lenger unna Tveit og Mosby, Suldalen og Tinnheia. Og Tømmerstø. Tinnheia er ikke SÅ usentralt som Flekkerøya da.
Pixtive Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Velkommen i UiA-gjengen! Et tips: søk studenthybel med en gang de åpner for det. Og ring dem ofte for å sjekke hvor du har havnet på listen. Og søker du hybel privat, hold deg unna Flekkerøya, Vågsbygd, Søm og Hånes, det ligger langt unna. Søk hybler på Grim, Lund og Kvadraturen Hva skal du studere? Velkommen i gjengen ja! Hva skal du studere? I forhold til studenthybel så kan du søke allerede nå og om du evnt skulle finne ut at du ikke kan flytte likevel så kan du bare takke nei om du skulle fått tildelt en hybel. Om det skulle gå så lang at du ikke finner noe så spør meg så fikser vi noe Endret 3. februar 2012 av Pixtive 1
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 10. mars 2012 #10 Skrevet 10. mars 2012 Hei! Tusen takk for svar! JEg har søkt faglærerutdanning i drama! Kjenner jeg har litt nerver ang det å få bosted, altså!
Gjest Lilu Skrevet 10. mars 2012 #11 Skrevet 10. mars 2012 Søk studenthybel/leilighet NÅ Tror det er sånn at folk utenbys har større sjanse for å få
Ethereal Skrevet 11. mars 2012 #12 Skrevet 11. mars 2012 Du kan søke om plass på studentboliger allerede nå. Da har du forhåpentligvis fått et sted å bo før semesteret starter. Dersom du vet at du kommer til å komme inn på UIA så vil jeg anbefalle deg å søke allerede nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå