AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Telenor har surra med mobilregningen min i flere mnd'er nå og stengt blant annet mobilen min og min mors nå i desember uten grunn, av en feil. De beklaget seg og skulle ordne opp. Fikk ny faktura idag, der de har pålagt meg en kostnad på 250,-, så står det: åpningspris ved gjeld. Vil dette si at de skal ha seg betalt for å åpne opp mobilen de sperret med en feil i desember? De åpnet forresten mobilene et døgn etter jeg fant det ut, men jeg skal jeg alikevel ikke bli pålagt å betale dette? Er så utrolig lei av å bruke penger på å ringe inn til telenor og har egentlig lyst til å tvinge dem til å betale hele regningen. Kan jeg kreve dette? De har ikke gitt meg et tilfredsstillende forhold til dem. kan jeg "tvinge" dem til å betale regningen min som en kompensasjon?
PRT Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Du kan true med å bytte operatør, hvis de ikke rydder opp.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Du kan true med å bytte operatør, hvis de ikke rydder opp. Supert, det skal jeg gjøre. Forstår ikke at de ikke kan holde det de lover. De tror vel at de kan sende meg faktura, og at jeg ikke skal lese detaljer osv, på den, slik at de kan lure meg for penger. Men nei du!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Supert, det skal jeg gjøre. Forstår ikke at de ikke kan holde det de lover. De tror vel at de kan sende meg faktura, og at jeg ikke skal lese detaljer osv, på den, slik at de kan lure meg for penger. Men nei du! Du kan også skrive til dem. Da har du alt skriftlig å vise til også.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Du kan også skrive til dem. Da har du alt skriftlig å vise til også. Skrev til dem sist gang, en klage, som ble besvart 29 dager etterpå. Fristen på fakturaen går ut før den tid, så vil rydde opp fortest mulig. Står på telenor.no at de skal besvare alt innen 2-3-4 dager, men nei du. Har blitt møtt av en kundebehandler som nekter å beklage seg for feilene de hadde gjort, så håper på en forståelsesfull kundebehandler imorgen tidlig:)
hmmz Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Ring, legg frem saken og krev at faktura slettes?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Ring, legg frem saken og krev at faktura slettes? Takk for råd, skal ringe dem imorgen tidlig. Dette er for dårlig. Kundebehandlere som har glemt å slette ditt og datt, sier de har sendt meg purringer i posten (som jeg aaaaldri har fått og faktura har ikke kommet i nettbanken), altså deres feil og de har lagt seg flate. Men det hjelper ikke når det stadig dukker opp nye problemer og kostnader på faktura. Denne gangen var det også 60 kr i gebyr for purring for at jeg ikke hadde betalt! Blir gal!
hmmz Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 da sier du at du skal snakke med sjefen til kundebehandleren (på en hyggelig måte "vet du hvem jeg burde snakke med for å få orden på dette" f.eks.). De har ofte tre lag med support der de har mer erfaring når du kommer oppover, og mer mulighet til å gjøre noe med de fleste saker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå