AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Har lenge hatt lyst til å prøve denne og har nå kjøpt rens, serum og skrubb. Er det riktig å rense,så serum også dagkrem tilslutt? Og hvor ofte skal man skrubbe? Er virkelig helt lost når det gjelder slikt.
Gjest Swarovski Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Det er riktig å rense, så serum, så dagkrem. Evt solfaktor. Jeg har sensitiv hud så jeg skrubber MAKS en gang i uka. Uansett hudtilstand ville jeg aldri skrubbet ansiktet mer enn 2 ganger i uka. Hvis du er helt ny når det gjelder MD, ville jeg startet forsiktig. Begynn med bare rensen. Etterhvert bruk serumet annenhver kveld/hver kveld. Og etter et par uker kan du bruke serumet morgen og kveld. P.s. Jeg regner med at du har en god hudkrem/dagkrem, og ikke en som er kjøpt på butikken eller lignende 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har en vichi fra apoteket, er det greit nok?
Gjest Swarovski Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Jeg vil si at vichy ikke er bra nok. Jeg ville brukt en krem fra en hudpleier, ikke fra apoteket. Spesiellt nå som du skal begynne med MD, som er litt sterkere saker, så er det viktig med mye fuktighet. Liste over gode hudpleiemerker. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Vichy er ikke bra nok, nei. Den vil bare ødelegge det produktene fra MD gjør for huden din. Kremen fra VIchy kan du bruke på kroppen.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Blir veldig glad hvis noen kan anbefale en god en jeg kan kjøpe på feelunique? Ser at det som ble kåret til årets best av HildeChristina.com har gått ut av produksjon. Og det andre hun anbefaler etter det finner jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Vichy anbefaler jeg som andre her ikke. Det inneholder både alkohol og mineraloljer. Du bør ikke skrubbe for ofte(kan gi mer urenheter pga overflødig hudproduksjon). Selv har jeg flere produktlinjer HC anbefaler, og har endt opp med noen få favorittprodukter(skrubben fra MD er fin, men bruker helst Jan Marini) - har fortsatt serumet, men synes ikke det gir noen særlig effekt - og så har jeg gått over til hudkrem med fruktsyrer(fra hudpleier). HC elsker jo Decleor, men jeg tåler dårlig eteriske oljer etc og må heller ha fruktsyrer.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Decleor NutriDivine Nutriboost Soft Cream er denne bra?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Decleor sine produkter lukter veldig sterkt, vær obs på det hvis du ikke tåler sånne lukter så bra.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 Decleor sine produkter lukter veldig sterkt, vær obs på det hvis du ikke tåler sånne lukter så bra. Har du noen andre forslag?
Kassiopeia Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 Har du noen andre forslag? Prøv Matis, det er et kjempe bra merke og passer veldig bra sammen med MD Nå skriver du ingenting om hvilken hudtype du har, så er jo litt vanskelig å anbefale en bestemt krem.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 Prøv Matis, det er et kjempe bra merke og passer veldig bra sammen med MD Nå skriver du ingenting om hvilken hudtype du har, så er jo litt vanskelig å anbefale en bestemt krem. Har litt uren hud, noe fet t-sone. Huden blir fort tørr hvis jeg bruker feil produkter, men får fet hud ved bruk billig/fete dagkremer. Derfor har jeg liten erfaring med dagkremer siden jeg fort får kviser av de. Men har jo aldri prøvd noen dyre før..
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #13 Skrevet 5. februar 2012 Hvor for jeg kjøpt matis sin dagkrem? På feelunique finner jeg bare anti-aging og et serum.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #14 Skrevet 5. februar 2012 Hvor for jeg kjøpt matis sin dagkrem? På feelunique finner jeg bare anti-aging og et serum. Det er nesten umulig å få tak i Matis på nettet. Feelunique er tom, og får jo aldri inn igjen. Prettyskin4less hadde inne en periode, men nå er de også utsolgt. Jeg bruker en krem fra A'kin, denne: Min lenke Den gir masse fuktighet uten å være fet. Og er mattende på huden. Før ble jeg mye blank, men det blir jeg ikke av denne, selv om den kan føles litt overraskende fet i det du smører den på. Trekker fort inn. Og gir som sagt mye fuktighet Tetter ikke porer. Veldig fornøyd. 1
siine Skrevet 5. februar 2012 #15 Skrevet 5. februar 2012 Hva med priori coffeyberry, ett eller annet ? Hc hadde skrevet det opp som en erstatning til md formulations moisture defense (..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå